72 000 виразів обличчя: вийшов інструмент для реалістичного моделювання міміки на Unreal Engine 5

Ziva Dynamics випустила бета-версію ZRT Face Trainer — хмарну технологію для зміни міміки у згенерованих обличчях. Вона тренується на базі алгоритмів машинного навчання.

Щоб продемонструвати можливості інструменту, Ziva опублікувала анімації, на яких можна побачити реалістичні вирази обличчя, що плавно й послідовно змінюються. Інструмент «за одну годину перетворює будь-який меш обличчя у високопродуктивну модель, що змінюється в реальному часі».

Компанія використовувала Unreal Engine 5 і зняла ці кадри в режимі реального часу у форматі 4K і 60 кадрів на секунду. Однак технологія застосовується не лише на Unreal Engine, розробники можуть використовувати інші рушії.

Ключові особливості ZRT Face Trainer:

  • Використовує бібліотеку, де понад 15 ТБ даних 4D-сканувань.
  • Згенеровані моделі ZRT здатні показати понад 72 000 виразів обличчя, на яких вони тренувались, а також нові комбінації.
  • Обличчя ZRT займають лише 30 МБ в рантаймі та працюють із частотою кадрів у реальному часі (3 мс/кадр на одному потокові CPU).

Ziva зазначає, що поки технологія у бета-версії й доступ до неї мають лише окремі корпоративні клієнти. Однак компанія планує зробити ZRT Face Trainer доступнішим для загалу найближчим часом.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍НравитсяПонравилось1
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Подписаться на комментарии