72 000 виразів обличчя: вийшов інструмент для реалістичного моделювання міміки на Unreal Engine 5
Ziva Dynamics випустила бета-версію ZRT Face Trainer — хмарну технологію для зміни міміки у згенерованих обличчях. Вона тренується на базі алгоритмів машинного навчання.
Щоб продемонструвати можливості інструменту, Ziva опублікувала анімації, на яких можна побачити реалістичні вирази обличчя, що плавно й послідовно змінюються. Інструмент «за одну годину перетворює будь-який меш обличчя у високопродуктивну модель, що змінюється в реальному часі».
Компанія використовувала Unreal Engine 5 і зняла ці кадри в режимі реального часу у форматі 4K і 60 кадрів на секунду. Однак технологія застосовується не лише на Unreal Engine, розробники можуть використовувати інші рушії.
Ключові особливості ZRT Face Trainer:
- Використовує бібліотеку, де понад 15 ТБ даних 4D-сканувань.
- Згенеровані моделі ZRT здатні показати понад 72 000 виразів обличчя, на яких вони тренувались, а також нові комбінації.
- Обличчя ZRT займають лише 30 МБ в рантаймі та працюють із частотою кадрів у реальному часі (3 мс/кадр на одному потокові CPU).
Ziva зазначає, що поки технологія у бета-версії й доступ до неї мають лише окремі корпоративні клієнти. Однак компанія планує зробити ZRT Face Trainer доступнішим для загалу найближчим часом.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів