Український стартап випустив інструмент для моделювання рідини в Unity — Zibra Liquids Pro

Український стартап ZibraAI випустив інструмент для 3D-моделювання рідини в реальному часі. Проєкт називається Zibra Liquids Pro, він не вимагає знання коду і може створювати реалістичну фізику рідини для будь-яких проєктів, від розробки ігор до VR/AR/XR та для застосування у промислових цілях.

Перша версія Zibra Liquids вийшла у 2021 році, а зараз команда додала нові функції і розширила підтримку платформ. Зараз інструмент працює з Unity і незабаром буде версія для Unreal Engine. Розробники кажуть, що Zibra Liquids Pro інтегрується в будь-який ігровий рушій і рідину можна оптимізувати для запуску на різних платформах, від ПК до мобільних пристроїв та VR.

Можливості Zibra Liquids Pro

3D-моделювання рідини у реальному часі. Zibra Liquids Pro може імітувати рідину в реальному часі, безпосередньо з ігрового рушія.


AI-взаємодія зі статичними об’єктами та анімованими персонажами. Функції, засновані на штучному інтелекті, дозволяють легко налаштувати взаємодію рідини з об’єктами будь-якої форми. Окрім того, користувачі також можуть створювати динамічних персонажів та елементи геймплею з рідини.


Силові поля. Інструмент дозволяє користувачам застосовувати силу до рідини. Різні типи силових полів визначають, як саме сила впливатиме на рідину.


Різноманітні фізичні та візуальні параметри. Можна налаштувати фізичні та візуальні параметри рідини як-от в’язкість, щільність, поверхневий натяг, колір, металічність тощо. Автори можуть налаштувати ці властивості з нуля або використати будь-який з доступних пресетів (вода в басейні, нафта, слиз, кров, фарба, ртуть тощо).


Змішування рідин. Користувачі можуть використовувати різні типи рідини в одній симуляції та змішувати рідини з різними властивостями для створення складних візуальних ефектів та ігрових механік.


Імітація піни. Доповнення, якого не було у попередній версії інструменту, це ефект піноутворення, що робить рідину ще більш реалістичною.


Підтримка Mobile та VR. Zibra Liquids Pro доступний на Windows, UWP, macOS, iOS, Android (включаючи Meta Quest 2/Pro), а також у PC VR.


Zibra Liquids Pro доступний за щомісячною та річною підписками. Також можна замовити розробку спеціальних функцій та інтеграцію з рушієм. Для нових користувачів Zibra Liquids Pro має 14-денний безоплатний пробний період. Спробувати розширені можливості Zibra Liquids Pro можна за посиланням.

Zibra Liquids Pro є частиною екосистеми Zibra Effects — багатоцільового набору no-code інструментів, що дозволяють створювати віртуальні світи завдяки реалістичній фізиці та моделюванню в реальному часі. У майбутньому ZibraAI планує розширити Zibra Effects, додавши нові інструменти моделювання в реальному часі та інші вдосконалення, які можна буде використовувати як універсальне рішення для створення візуальних ефектів.

Команда також працює над створенням інструментів, що використовують можливості генеративного ШІ (Generative AI) для напівавтоматизації створення 3D-контенту. Ці інструменти дозволяють швидко створювати 3D-об’єкти, персонажів, PBR-матеріали та текстури з простих вхідних даних, таких як текст, відео чи зображення.

Читайте також: блог 3D-ліда ZibraAI про створення плагіну на базі ML для симуляції рідини в реальному часі.

TelegramПідписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі