Zibra AI випустила новий інструмент для створення VFX кінематографічної якості у реальному часі
Українська компанія Zibra AI випустила новий інструмент під назвою ZibraVDB. Він призначений для створення візуальних ефектів кінематографічної якості в режимі реального часу.
Як розповіли розробники, рішення адаптоване для Unreal Engine та Houdini. Інструмент працює на основі GPU-компресії для роботи з об’ємними VDB-ефектами. ZibraVDB дозволяє відкривати їх безпосередньо в UE5 у форматі OpenVDB. При цьому забезпечується
Одна з основних переваг рішення — низький вплив компресії. За словами розробників, ZibraVDB забезпечує необхідний рівень стиснення з мінімальними втратами візуальної якості.
Завдяки цьому з’являється можливість використовувати «важкі» VFX для рендерингу в реальному часі. У стандартній розробці такий підхід вважається не практичним.
Ще один плюс від використання ZibraVDB — компресія без збільшення розміру білда. Це дозволяє повторно використовувати VFX для різних сцен, оптимізувати споживання пам’яті та змінювати вигляд ефекту за допомогою шейдерів у різних частинах проєкту. А ще на базі інструменту можна розробляти власні кастомні рішення під потреби конкретного продукту.
«ZibraVDB революціонізує VFX-індустрію, пропонуючи безпрецедентну продуктивність і гнучкість у рендерингу об’ємних ефектів у реальному часі. Здатність ZibraVDB стискати та рендерити великі обʼєми VFX у реальному часі дозволяє творцям розширювати горизонти можливого у сфері відеоігор та віртуального виробництва. З розвитком та вдосконаленням ШІ-рішень від Zibra AI, індустрія VFX набуває небаченої досі динаміки та потенціалу», — розповів Олександр Петренко, співзасновник та СЕО Zibra AI.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про реліз Godot 3.6. Це масштабне оновлення лінійки 3.х, яке містить понад сотню різноманітних покращень.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів