«Сотні додаткових мегабайтів»: розробники отримають більше пам’яті в Xbox Series S для оптимізації ігор

Розробники ігор отримають більше контролю над пам’яттю в Xbox Series S. Нещодавно Microsoft випустила SDK для консолі, де є «сотні додаткових мегабайтів». Розробники можуть використати цю пам’ять для ліпшої швидкодії та графіки на Xbox Series S. Детальніше про це Microsoft розповіла у презентації SDK.


Xbox Series S презентували як консоль з роздільною здатністю 1440p зі швидкістю до 120 кадрів в секунду. Однак багато ігор можуть працювати лише з роздільною здатністю 1080p і нижчою частотою кадрів, ніж у тієї ж Xbox Series X.

Обидві консолі мають той самий CPU, але мають різні обсяги оперативної пам’яті. Якщо в Series X є 16 ГБ, то в Series S — лише 10 ГБ, два з яких йдуть на ОС. Тож розробникам ігор доводиться працювати лише з 8 ГБ пам’яті на Series S. Через це буває складно оптимізувати продуктивність в іграх для консолі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі