Xbox створює мобільний магазин, який конкуруватиме з Apple і Google Store

Microsoft розробляє власний мобільний магазин Xbox, який конкуруватиме зі сторами Apple і Google. Компанія натякала на це у лютому, а зараз ці плани підтвердилися під час розслідування щодо купівлі Activision.

У документах, що Microsoft надала британському Управлінню з питань конкуренції та ринків (CMA), згадано про створення мобільної ігрової платформи Xbox і відповідного магазину.

«Придбання Activision Blizzard допоможе Microsoft у створенні магазину ігор наступного покоління, який працюватиме на різних пристроях, зокрема мобільних. Завдяки наявним спільнотам геймерів Activision Blizzard, Xbox намагатиметься розширити Xbox Store для мобільних пристроїв, залучаючи геймерів до нової мобільної платформи Xbox. Та відсторонення споживачів від Google Play Store й App Store на мобільних пристроях потребуватиме серйозних змін у поведінці споживачів. Microsoft сподівається, що завдяки пропозиціям відомого і популярного контенту геймери будуть більш схильні пробувати щось нове», — зазначено у документі Microsoft.

Схоже, що Microsoft планує привабити нових гравців завдяки популярним іграм Activision на кшталт Call of Duty: Mobile і Candy Crush Saga. До того ж Microsoft дедалі частіше позиціює Xbox Cloud Gaming як варіант для ігор на портативних пристроях. Наприклад, Xbox Cloud Gaming вже підтримується на Steam Deck, також Microsoft уклала партнерство з Logitech і Razer щодо їхніх майбутніх пристроїв з хмарним геймінгом.

Водночас як пише The Verge, CMA зосереджується у своєму розслідуванні переважно на консольному ринку і майже не розглядає те, як вплине угода Microsoft і Activision на галузь мобільних ігор. Хоча на графіку, який публікувала Microsoft, про ігровий ринок у 2020 році показано, що саме на мобільні ігри припадає 51% прибутків. Натомість ринку консолей належать 20% прибутків в ігровій індустрії.

Оскільки самих лише ігор Activision буде замало, то Microsoft доведеться в якийсь спосіб привабити й розробників ігор. Імовірно, компанія дозволить їм використувати власні платіжні системи для внутрішньоігрових покупок і запускати свої магазини в межах мобільної платформи Xbox.

Microsoft планує закрити угоду до весни 2023 року, та оскільки під час розслідування з’являються нові подробиці щодо планів компанії, фінальне рішення комісії цілком може й затягнутися.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А Apple що, дозволяє компаніям додавати свої магазини в App Store?

Підписатись на коментарі