Wargaming запускає івент з марсоходами замість танків та українською локалізацією
11 травня команда World of Tanks запускає івент «Поклик до Марсу. Космічна пригода!», в якому замість танків будуть марсоходи, а джерелом натхнення слугувала Rocket League і Fall Guys. Проєкт, як і гра загалом, має українську локалізацію, а на ключових ролях під час створення були українські розробники.
«З 11 по 22 травня танкісти можуть вивчати поверхню Марсу на спеціально розробленому дослідницькому транспортному засобі та брати участь у епічних боях.
Це не типова для World of Tanks битва. Завдяки новому набору здібностей і підсилювачів, гравці можуть розвинути свої позаземні бойові навички. Візьміть під свій контроль „Об’єкт“, що був створений інопланетянами, вразіть супротивників пострілами з Імпульсної гармати або просто протараніть й відправте їх у забуття та отримайте серйозну перевагу під час бою.
Досліджуватимуть планету танкісти на власному Марсоході, інноваційному шестиколісному дослідницькому транспортному засобі, який був створений для пересування небезпечною місцевістю Марсу. Озброєні передовою технологією Імпульсної гармати, гравці зможуть з легкістю вражати своїх противників. І якщо техніку буде знищено, гравець відродиться на ньому і знову приєднається до бою», — зазначає команда у пресрелізі.
Головною геймдизайнеркою події стала Олександра Легенченко, Senior Game Designer Wargaming. Ми розпитали в неї детальніше, як і чому у World of Tanks вирішили додати подію з космічним сетингом.
Як виникло рішення зробити івент з марсоходами у грі про танки?
Ми прагнемо урізноманітнити геймплей World of Tanks і час від часу випускаємо нові ігрові події або режими, які відрізняються від випадкових боїв на танках 15 на 15 гравців. Цього разу вирішили звернутися до теми Марсу та досліджень «Червоної планети».
Колись давно у нас був фановий режим на Місяці, тому космос в цьому плані для нас не далекий :) Режим тоді зібрав хороші відгуки від гравців і ми вирішили взяти деякі елементи та розвинути їх. Ми любимо тему міжзоряних досліджень, як вона розкрита в книгах, масовій культурі. В цьому івенті взагалі немає команд, кожен сам за себе, танки більше нагадують космічні дрони, а геймплей відчутно відрізняється від звичайного WoT. Сподіваємось, гравцям сподобається.
Чи це якось пов’язано з переорієнтацією на глобальний ринок? Можливо, це спосіб привабити нову аудиторію, яку цікавлять більше марсоходи, ніж танки?
World of Tanks завжди була орієнтована на глобальний ринок, з моменту запуску в кожному з регіонів. Внутрішньоігрові події ми теж розробляємо з орієнтацією на глобальну аудиторію, і «марсіанський івент» — не виключення.
Серед наших гравців є ті, хто більше любить нестандартні режими, або ті, хто грає час від часу в стандартні бої, але не пропускає жодної фанової події. Але загалом наша мета — зробити цікавий розважальний івент, який дозволить нашим гравцям отримати задоволення, незалежно від регіону.
Ви зазначили, що частина команди — українці. Розкажіть детальніше: скільки людей брало участь в проєкті, які саме спеціалісти над ним працювали?
Художники з Wargaming Kyiv створювали концепти ігрової події на перших етапах розробки. Також українські колеги в празькому офісі Wargaming працювали над геймдизайном івенту, дизайном, UX-складовою, програмуванням. Більше деталей, на жаль, розкрити не можу, але скажу, що команда зібралась досвідчена.
Які нові механіки ви створили для цього івенту і як вони втілювалися? Чи є якісь ігри, на які ви орієнтувалися?
По-перше, треба розуміти, що наш марсохід — це не звичайний для гравців танк і ми хотіли, що б керування ним давало гравцям новий досвід. Фізика в цій події відрізняється від звичайної у World of Tanks — низька гравітація впливає на керування технікою, а зіткнення з супротивником відчувається інакше. У марсоходів немає HP, тому таран — це непросто додаткова механіка, а один зі способів отримати перевагу в бою.
По-друге, змінилися правила гри: скидання супротивників зі скелі чи в басейни з кислотою — це одне з основних способів заробити очки і перемогти інших гравців. А сканування артефакту дасть вам неабияку перевагу в загальному заліку. Імплементація і поєднання цих механік привносить до гри новий досвід.
І по-третє, це нові космічні здібності або посилювачі, які гравець може використовувати — тимчасові щит, що захищає від пострілів і зіткнень, прискорення перезарядки гармати і локальна чорна діра, яку гравець може викликати в будь-якому місці на мапі, аби ускладнити рух супротивників. Щоб було зрозуміліше, варто подивитись відео про івент, а ще краще — пограти самому!
При розробці ми надихались Rocket League, Fall Guys, Mario Kart і іншими аркадними режимами із протистоянням.
Як довго тривала розробка? Чи були якісь проблеми, спричинені тим, що частина команди в Україні?
Вся розробка тривала близько року. Не скажу, що було якісь особливі складнощі. Так, відключення електроенергії були відчутні на етапі розробки концептів колегами з київської студії, але на строки релізу вони не вплинули.
Чи готуєте ви новий проєкт, де будуть схожі механіки або сетинг? Чи будуть нові івенти з марсоходами або чимось новим?
Поки не можу про це нічого сказати, але ми завжди дивимось на зворотний зв’язок від наших гравців, що їм сподобалось, що ні. Тому, припускаю, що цікаві механіки або якісь елементи зустрінуться в грі і в майбутньому.
Деякі з наших попередніх івентів давали життя наступним, бо в них були напрацьовані якісь окремі технологічні рішення, яких до цього у грі не було. World of Tanks — жива гра, яка розвивається і постійно оновлюється не тільки з точки зору контенту, а й новими механіками, що роблять ігровий процес більш цікавим. Планів на розвиток гри ми маємо ще чимало.
Чи є ще якісь деталі, які б ви хотіли додати?
Цей режим, як і вся гра, має українську локалізацію. Це менше стосується розробки, але також впливає на сприйняття гравцями цієї події. І я сподіваюсь, що вона їм сподобається. Зустрінемось біля найбільшого кратеру Марсу!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів