Команда з трьох українських розробників анонсувала свій перший горор Whisper in the Mirror (оновлено)

Українська незалежна студія Pirate Parrot показала перше зображення свого горору Whisper in the Mirror. Над грою працювало троє досвідчених розробників, у кожного з яких є багаторічний досвід роботи над іграми та додатками для мобільних пристроїв.

«Однак зараз ми кидаємо собі виклик і починаємо шлях до створення нашого першого проєкту для ПК. Ця ідея народилася в грудні 2023 року, і з того часу ми збираємо разом світ, у який ви поринете — нашу майбутню гру Whisper in the Mirror. Проєкт знаходиться на початковій стадії, і ми хотіли б поділитися цією захоплюючою подорожжю розробки гри. У міру переходу від мобільних додатків до комп’ютерних ігор ми стикаємося з новими викликами та можливостями», — зазначає команда.

У Whisper in the Mirror гравець візьме на себе роль Віктора, який відчайдушно шукає свою зниклу доньку в темному та покинутому особняку. Йому потрібно буде досліджувати заплутані коридори, протистояти містичним силам і розкривати таємниці минулого. Користувачам доведеться використовувати навколишнє середовище та розв’язувати головоломки, щоб розкрити правду та врятувати дитину.

Upd. Ми також зв’язалися з розробниками гри та попросили докладніше розповісти про команду та свій досвід. Нижче — пряма мова одного з авторів Whisper in the Mirror.

Днями до нашої команди приєднався ще один учасник з Англії, тож тепер у нас працює четверо людей. При створенні нової гри ми розподіляємо ролі залежно від навичок та досвіду кожного члена команди. Руслан Кудряченко — програміст і технічний митець. Він займається створенням скелета гри, рендерингом та технічними аспектами, а також трохи допомагає у геймдизайні. Раніше працював над створенням програмного забезпечення для звукових консолей Avid. Покинувши цю роботу він вирішив зайнятися іграми та вже понад 10 років створює мобільні ігри та додатки на замовлення, а також розробляє асети для інших девелоперів на комерційній основі.

З достатньо успішних проєктів за плечима, це ігри у співпраці з AGaming+ — наприклад, The sun: Origin та The sun: Key of heaven, де він виступав, як програміст і частково technical artists.

Тоні Воррінер (Tony Warriner) — наш друг, який приєднався до проєкту кілька днів тому. Планує брати участь, як геймдизайнер і займатися просуванням гри. Ми також впевнені, що його експертиза допоможе зробити проєкт цікавішим. Тоні — один із засновників студії Revolution. За своє життя працював над безліччю ігор. Зокрема, але не виключно: Broken Sword 1-5, Beneath a Steel Sky, In cold blood як геймдизайнер та програміст. На його рахунку близько 30 років розробки ігор. На цю мить він також розробляє action-adventure гру під назвою Wormhole Dungeon.

Марія є ініціатором створення Whisper in the Mirror. Вона займається гейм та левелдизайном, створенням історії, лора та пошуком ідей. Її рішення значною мірою впливають на те, як гра буде виглядати та чим вона буде наповнена.

Петро — наш 3D artist. Займається створенням всього необхідного для втілення образу гри. Має великий досвід роботи в моделюванні та візуалізації. Також працював над іграми у команді AGaming+. Наша трійка з України тісно працювала разом увесь цей час, тому немає особливого сенсу робити окремі коментарі про нас на тему проєктів.

Перед початком роботи над Whisper in the Mirror ми багато працювали над мобільними іграми, зокрема казуальними, разом з великими видавцями у цій галузі. Проте нам не подобався процес і специфіка створення таких ігор. Емоційно це виснажувало нас, і ми прийшли до висновку, що необхідно кардинально змінити наш підхід і зайнятися тим, що відкладали довгі роки. Після пропозиції Марії ми вирішили створити гру, орієнтуючись на якість роботи великих студій, при цьому розуміючи обмежені ресурси нашої невеликої команди.

Вибір жанру базувався на досвіді роботи над іншими проєктами, про які ми згадували раніше. Хоча ми і позиціонуємо гру, як survival-horror, ми вирішили приділити більше уваги загадкам і сюжету, попри те, що екшн-сцени та вороги також будуть присутні в грі у великій кількості. Ми вважаємо, що якісна атмосфера і цікаві головоломки — головні цілі, яких ми хочемо досягти в цій грі.

Ми розуміли, що взятися за проєкт, подібний open world, може зайняти роки і так і не завершитися. Тому ми вибрали жанр, в якому зможемо вкласти душу в кожен момент та квадратний метр гри. Наша мета — максимально наблизитися до рівня AAA-ігор, наскільки це можливо для невеликої команди та викласти гру у ранній доступ до вересня цього року. Також ми плануємо розширити нашу команду, коли у нас буде більше матеріалу, щоб показати людям і зацікавити їх нашою грою.

Щодо сюжету, ми не хочемо розкривати всі карти, проте можу сказати, що дзеркала в назві гри «Whisper in the Mirror» присутні не випадково. Основна дія в грі відбувається восени 2024 року. 13 вересня Віктор (головний герой), 46-річний колишній воєнний кореспондент, вирушає на пошуки своєї дочки-журналістки, яка зникла в старому маєтку з жахливою історією. Єва проводила розслідування, пов’язане зі зникненням її матері Маргарет у 2006 році, коли Єва була ще дитиною. Вона виявила зв’язок між своєю матір’ю та старим маєтком і вирушила на пошуки відповідей на питання, які турбували її все життя, але стала ще однією зниклою в цьому проклятому будинку.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

тобто , окрім картинки більше нічого немає?

Гра ще на початковій стадії. Тому поки тільки картинки. Скоро буде більше :)

Чеклист для українського розробника:
Відсутність російської —
Заборона купівлі на території РФ та РБ —
Наявність української —

Українську мову завжди додавали в свої проекти! З агресорами ніяких справ мати не плануємо.

Підписатись на коментарі