В Unity додали зручний спосіб створення об’ємних хмар. Покрокова інструкція, як це зробити
В Unity 2021.2 нещодавно додали можливість створення об’ємних хмар: з тінями, туманом, об’ємним світлом тощо. Тож розглянемо покроково, як їх створювати, завдяки інструкції GameFromScratch.
Компонент Volumetric Cloud дозволяє візуалізувати об’ємні хмари з High Definition Render Pipeline (HDPR). Детальніше про нього можна почитати в документації тут і тут.
Щоб розпочати роботу з Volumetric Clouds, потрібно запустити Unity 2021.2 або новішу версію, а тоді створити проєкт HDRP.
1 Спочатку налаштуємо кілька параметрів. Для цього перейдемо до Edit-> Project Settings-> Graphics-> HDRP Global Settings. Там обираємо параметр Lighting та вмикаємо Volumetric Clouds.
2 Далі у налаштуваннях проєкту вибираємо Quality і переходимо до Currently Active Quality Level. Вибираємо опцію HDRP ліворуч і визначаємо рівень якості.
3 Після цього потрібно додати об’єм до сцени, можна використати й запропонований. Це робимо через New-> Volume-> Global Volume.
4 Тепер створюємо Volumetric Profile через опцію New.
5 Клацаємо Add Override та обираємо Sky-> Volumetric Clouds.
6 Тепер переходимо до типових параметрів. Активуємо Enable, вмикаємо Cloud Control та обираємо simple.
Ось і все! Тепер у вас є об’ємні хмари. Детальніше про налаштування та удосконалення цих хмар можна дізнатись у відеоуроці.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів