×

В Unity додали зручний спосіб створення об’ємних хмар. Покрокова інструкція, як це зробити

В Unity 2021.2 нещодавно додали можливість створення об’ємних хмар: з тінями, туманом, об’ємним світлом тощо. Тож розглянемо покроково, як їх створювати, завдяки інструкції GameFromScratch.

Компонент Volumetric Cloud дозволяє візуалізувати об’ємні хмари з High Definition Render Pipeline (HDPR). Детальніше про нього можна почитати в документації тут і тут.

Щоб розпочати роботу з Volumetric Clouds, потрібно запустити Unity 2021.2 або новішу версію, а тоді створити проєкт HDRP.

1 Спочатку налаштуємо кілька параметрів. Для цього перейдемо до Edit-> Project Settings-> Graphics-> HDRP Global Settings. Там обираємо параметр Lighting та вмикаємо Volumetric Clouds.


2 Далі у налаштуваннях проєкту вибираємо Quality і переходимо до Currently Active Quality Level. Вибираємо опцію HDRP ліворуч і визначаємо рівень якості.


3 Після цього потрібно додати об’єм до сцени, можна використати й запропонований. Це робимо через New-> Volume-> Global Volume.


4 Тепер створюємо Volumetric Profile через опцію New.


5 Клацаємо Add Override та обираємо Sky-> Volumetric Clouds.


6 Тепер переходимо до типових параметрів. Активуємо Enable, вмикаємо Cloud Control та обираємо simple.


Ось і все! Тепер у вас є об’ємні хмари. Детальніше про налаштування та удосконалення цих хмар можна дізнатись у відеоуроці.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі