3D Artist в Epic Games створив надзвичайно красиву сцену «Спокій під час шторму» на Unreal Engine 5

Зубайр Танолі, 3D Artist в Epic Games, продемонстрував особистий проєкт. Він створив надзвичайно красиву сцену на Unreal Engine 5, яка називається «Спокій під час шторму».

Свою роботу художник показав у ролику на особистому YouTube-каналі. На відео демонструється масивний пейзаж у горбистій локації. Місцевість покрита густим лісом, а між його масивами тече невелика річка. На одному з її берегів знаходиться дерев’яний човен. Доповнює загальну картину осінній дощ.

Зубайр Танолі трішки розповів під роликом про інструменти, які використовував для побудови сцени. Середовище відтворено в Unreal Engine 5.3. Асети взяті з бібліотек Quixel Megascans та Sketchfab.

Апаратна версія Lumen відповідає за глобальне освітлення та забезпечує віддзеркалення. А для реалізації окремих невеликих елементів художник скористався DaVinci Resolve та Nuke. Ознайомитися з іншими роботами Зубайра Танолі можна в його профілі на ArtStation.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про роботу за авторством професійного відеоредактора і художника DeaVenom. Він реалізував надреалістичну сцену покинутого приміщення в Blender. За своїм настроєм середовище відсилає до японських горорів.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі