«Мені тепер байдуже до купівлі квартири»: автор Vampire Survivors розповів про створення гри
У грудні на Steam з’явилась інді-гра Vampire Survivors, яка швидко завоювала популярність серед аудиторії. Наприклад, сьогодні в неї грають 25,8 тисячі людей — це трошки менше, ніж в Red Dead Redemption 2, і трошки більше, ніж у The Witcher 3: Wild Hunt.
При цьому розробник гри Лука Ґаланте каже, що «розраховував десь на
- На створення Vampire Survivors розробника надихнула Android-гра Magic Survival. Він шукав роботу, грав у Magic Survival і вирішив створити власну версію. Зробив прототип, схожий на оригінальну гру, і на цьому зупинився.
- Потім Ґаланте згадав про колись куплені асети, що явно нагадували серію ігор Castlevania. Тож він замінив спрайти у прототипі на вампірів та упирів — вийшло гарно. І шматок за шматочком почала створюватись гра.
«У мене не було цілісного бачення, я просто підставляв елементи і намагався зробити так, щоб було весело», — розповідає він.
here is Yatta Cavallo, a hippo that throws funny fireworks #vampiresurvivors pic.twitter.com/geAzVEyFPo
— Luca (@poncle_soft) February 20, 2022
- Коли Vampire Survivors вийшла, її автор саме шукав роботу веброзробника. Хотів отримати іпотеку та купити квартиру в Лондоні. Роботу він знайшов, але через тиждень залишив її заради Vampire Survivors.
«Мені тепер байдуже до купівлі квартири. Мене хвилює лише те, чим я завжди хотів займатися, а саме — створення ігор».
- Гру можна купити за три долари й Ґаланте вважає таку ціну справедливою. «Це продукт, який я розробив у вільний час, витративши £1100 на асети», — зазначає він і додає, що коли гра вийде з дочасного доступу, то стане дорожчою, але вартість залишиться «справедливою».
- Оскільки Vampire Survivors здобула значно більшу популярність, ніж очікувалось, розробнику доводиться швидко гасити пожежі й витрачати всі сили на підтримку гри та виправлення багів.
- Тому й дорожня карта розробки була опублікована лише минулого тижня. Зараз готово приблизно 70% вмісту гри, тож можна очікувати на нових персонажів та можливості геймплею.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів