Valve додала до Source SDK весь код Team Fortress 2. На базі гри можна робити власні проєкти
Valve випустила масштабне оновлення Source SDK. Компанія додала до набору інструментів весь клієнтський та серверний код Team Fortress 2. Тепер на базі культової онлайн-гри ентузіасти можуть створювати власні проєкти.
Про це стало відомо з допису на офіційному сайті франшизи TF. На відміну від Steam Workshop чи локальних модів SDK дасть змогу значно глибше працювати з вихідним матеріалом. Він дозволить трансформувати та переписувати Team Fortress 2 на власний розсуд. Масштаб змін залежить виключно від ідей модоробів.
«SDK надається користувачам на некомерційній основі, що означає, що будь-який мод, створений за допомогою SDK, має бути безплатним, як і будь-який вміст цих модів. Модифікація для TF2 можуть бути опубліковані в Steam Store, і після публікації з’являться як нові ігри в списку ігор Steam», — сказано в офіційному оголошенні.
Valve також зазначила, що у Team Fortress 2 є активна спільнота, яка створила багато контенту в Steam Workshop. Компанія просить модоробів поважати цю працю й не намагатися нажитися на ній при реалізації власних проєктів.
«Ми сподіваємося, що багато модів і надалі надаватимуть гравцям доступ до їхнього інвентарю TF2, якщо це має сенс для модифікації», — додали розробники.
Окремо Valve зазначила, що готує велике оновлення для своїх онлайн-ігор на Source. Воно додасть підтримку
Завантажити Source SDK та дізнатися про всі нюанси його роботи можна за посиланням.
Нагадаємо, минулого року ми писали, як Discord відкрив доступ до свого Embedded App SDK. Це дало змогу розробникам створювати проєкти, які доступні на платформі.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів