Valve заблокувала 40 000 гравців Dota 2, які використовували стороннє ПЗ для читерства

Під час виправлення вразливостей у Dota 2 розробники забанили понад 40 000 гравців, які протягом останніх тижнів займалися читерством у грі. Йдеться про використання сторонніх програм, які розкривали дані на ігровому клієнті, котрі зазвичай не можна прочитати.

«Сьогодні ми назавжди заблокували понад 40 000 акаунтів, які впродовж кількох останніх тижнів використовували стороннє програмне забезпечення для читерства в Dota. Ці програми знаходили доступ до інформації, яка використовувалася клієнтом Dota внутрішньо й була невидимою під час звичайного ігрового процесу, що давало читеру нечесну перевагу.

Хоча нашим пріоритетом було виправлення проблем, які зробили чити можливими, ми також вирішили прибрати цих нечесних гравців із середовища Dota.», — заявили у Valve.

У Valve додають, що кожен з цих банів є заслуженим і загалом ця хвиля блокувань є попередженням для інших гравців.

«Зазвичай боротьба проти читерів і розробників читів непомітна, але цю ситуацію ми навели як приклад, щоби повністю прояснити нашу позицію: якщо ви граєте зі стороннім програмним забезпеченням, яке зчитує інформацію з клієнта Dota, то ваш акаунт може бути заблокований у грі назавжди. Це стосується і професійних гравців, які будуть заблоковані на всіх змагальних подіях Valve», — зазначає компанія.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я вважаю це (блокування) нечесним, бо по суті дота та більшість інших подібних ігр — це симулятор війни. А на війні, тим паче віртуальній, усі засоби для перемоги мають бути дозволені. У тому числі і така от «кібер-розвідка» та діставання прихованих даних.

Штучні обмеження людей у такому виді діяльності, автоматично штучно обмежують і їхню творчість та політ фантазії. Бо, наприклад, хтось би міг захотіти розібратися як воно (ці чити) там під капотом працює, дописати власний код для витягування додаткових даних, можливо для певної автоматизації і в результаті хоп — через декілька років маємо вже не підлітка-дота-задрота, а новачка-айтішника, який розвинув свої навички програмування у ігровій формі.

В доту ніколи не грав, але у мене був досвід розробки ботів для World of Warcraft (у вільний від роботи час, для власних персонажів) і мене тоді бісило, що я маю це приховувати, щоб не отримати бан. Власне, через це я грати і закинув — бо «за правилами» все треба було робити мануально і лише так, як дозволяли розробники гри. Моя програмістська душа жадала додати трохи автоматизації і ділитися своїми напрацюваннями з іншими людьми. Не отримавши бажаного, я втратив мотивацію грати.

Завдяки таким «автоматизаторам» в іграх, що не передбачають автоматизації за правилами гри, втрачають мотивацію набагато більше людей.
Тож можете вважати такі бани скільки завгодно нечесними, але більшість виробників ігор та самих гравців вважають нечесними саме таких, як ви. Тому будуть і далі банити.
А про «виросте айтішник» взагалі смішно. У 99% випадків із безнаказаних чітерів виростає не новачок-айтішник, а мудак, що намагається намахати всіх навколо не тільки в іграх, а і в офлайні. Якщо хочете тренуватися в автоматизації в ігровому режимі — йдіть саме до ігр, які для цього зроблені. Вони є і вже досить багато.

Підписатись на коментарі