Вийшов MetaHuman Animator для миттєвої анімації цифрових персонажів в UE

Команда Unreal Engine випустила інструмент MetaHuman Animator, який може швидко анімувати обличчя цифрових персонажів. Користувачам потрібно зняти відео з потрібними виразами обличчя на iPhone — і ця міміка буде застосована до будь-якого цифрового персонажа MetaHuman.

Окрім iPhone (12 або пізніших версій), можна використовувати стереокамеру для голови (HMC), щоб результат був точнішим. Але розробники кажуть, що в кожному разі фінальна анімація буде якісною і процес не потребуватиме ручного втручання. Користувачі можуть навіть додати аудіодоріжку для створення переконливої анімації мовлення.

Анімація створюється локально за допомогою GPU, і в команді UE зазначають, що для остаточного результату потрібні лічені хвилини.

«Але все це відбувається під капотом — для вас це буде майже так само, як навести камеру на актора та натиснути „Запис“. Після фільмування MetaHuman Animator точно відтворює особливості гри актора на будь-якому персонажі MetaHuman», — пишуть розробники.

Щоб продемонструвати рівень точності технології, команда опублікувала короткометражний фільм Blue Dot. Його створила 3Lateral, дочірня студія Epic Games, у співпраці з сербськими митцями. Раніше 3Lateral займалася 3D-скануванням облич Кіану Рівза та Кері-Енн Мосс для проєкту The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience.

Blue Dot

Також розробники запустили новий MetaHuman hub, де зібрані документація і туторіали про проєкт. Щоб запустити нові опції анімації, потрібно завантажити останню версію MetaHuman і оновити Unreal Engine до версії 5.2.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі