Epic Games заявила, що причиною збільшення кількості збоїв в іграх на Ureal Engine стали процесори Intel

Epic Games відреагувала на повідомлення про збільшення кількості збоїв в іграх на Unreal Engine. За словами компанії, це апаратна проблема, яка виникла через процесори Intel, а рушій тут ні до чого.

Таку заяву в офіційному блозі зробив підрозділ RAD. Він розробляє відеокодек Bink і технологію стиснення даних Oodle. Остання застосовується в сотнях сучасних ігор на ринку.

Як повідомили фахівці, новітні процесори включають багато швидкісних енергомістких ядер. Особливо це стосується серії Intel Core i9, яка входить до числа лідерів за споживанням енергії. А виробники материнських плат часто підвищують цей показник через налаштування BIOS заради збільшення продуктивності. І саме затрати енергії, за словами RAD, створюють збої.

«Ми вважаємо, що це апаратна проблема, яка зачіпає в першу чергу процесори Intel 13900K і 14900K, з меншою ймовірністю 13700, 14700 та інші споріднені процесори», — розповіли в RAD.

Фахівці повідомили, що спостерігали такі проблеми не лише в іграх на Unreal Engine. Схожі збої виникали й в інших програмних продуктах: CineBench, Handbrake та Visual Studio.

Одне з рішень, яке може допомогти в цій ситуації, — зменшення множника тактової частоти для P-ядер на один або два ступені. Наприклад, якщо він стоїть на рівні x55, то зниження до x54 або x53 здатне зупинити збої. Змінити налаштування можна через утиліту Extreme Tuning Utility (XTU) від Intel.

Нагадаємо, нещодавно ми опублікували масштабний матеріал, присвячений новим технологіям Unreal Engine 5. В ньому ми разом з розробниками розібралися в перевагах та недоліках сучасних інструментів рушія.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

«We do not have acccess to diagnostic processor information that would nail down the exact cause and best workaround for this problem.»

пока это все больше похоже на пустое бла-бла-бла
была бы проблема массовая, взяли бы какой-нить 13900k, нагрузили бы его и за несколько часов все бы воспроизвели

Підписатись на коментарі