Анімації, рендеринг та ШІ. Розповідаємо, що нового додала Epic Games в Unreal Engine 5.4

Epic Games випустила версію Unreal Engine 5.4. Рушій отримав суттєвий список оновлень, які покращують продуктивність та візуальну якість. Компанія також відкрила доступ до інструментів, застосованих при створенні Fortnite Chapter 5, Rocket Racing, Fortnite Festival та LEGO Fortnite.

Анімації

  • Експериментальна функція Modular Control Rig дозволяє створювати анімаційні риги з модульних частин замість складних гранульованих графів.
  • Функція автоматичного перенаправлення полегшує отримання гарного результату при повторному використанні анімації двоногих персонажів.
  • Редактор скелетів розширили, а в Deformer Graph додали новий набір функцій для покращення доступності.
  • У Sequencer — редакторі нелінійної анімації в Unreal Engine — покращили читабельність і зручність використання в декількох аспектах дерева Sequencer Tree.

«На полі створення анімації ми зосередилися на тому, щоб зробити наші інструменти більш інтуїтивно зрозумілими та надійними, а також оптимізувати робочі процеси. Це включає нові експериментальні Gizmos, реорганізовану Anim Details, оновлення та покращення системи Constraints, а також нову функцію Layered Control Rigs, яка значно спрощує додавання анімації поверх анімаційних кліпів», — розповіли в Epic.

Ігроладні анімації

  • Motion Matching пройшла випробування у Fortnite і тепер готова до застосування в інших іграх на всіх платформах. Це фреймворк наступного покоління для анімаційних функцій. Він покладається на пошук у відносно великій базі даних захопленої анімації, використовуючи як ключ поточну інформацію про рух персонажа в грі.
  • Багато уваги було приділено продуктивності та масштабованості Motion Matching.
  • Додали Choosers — інструмент, який дозволяє використовувати ігровий контекст для вибору анімації. Система може як використовувати змінні для інформування про вибір, так і встановлювати змінні на основі цього вибору для інформування про логіку гри.

Рендеринг Nanite

  • Нова функція тесселяції. Вона дозволяє під час рендерингу додавати дрібні деталі, такі як тріщини та нерівності, не змінюючи оригінальну сітку.
  • Підтримка робочих процесів зі сплайн-сітями.
  • Приріст продуктивності завдяки додаванню Variable Rate Shading (VRS) у Nanite.

Temporal Super Resolution

  • Покращили стабільність та продуктивність, додали, можливість позначати матеріали, які використовують піксельну анімацію, нові режими візуалізації, більше опцій в налаштуваннях масштабованості.

Продуктивність рендерингу

«Оскільки багато розробників орієнтуються на 60 Гц, ми доклали значних зусиль для покращення продуктивності рендерингу в UE 5.4; це включає рефакторинг систем для забезпечення більшого ступеня розпаралелювання, а також додавання вибірки екземплярів GPU до апаратного трасування променів, яке тепер має додаткові типи примітивів та оптимізований трасувальник шляхів. Також було оптимізовано компіляцію шейдерів, що призвело до помітного скорочення часу підготовки проєктів», — додали в Epic.

Штучний інтелект і машинне навчання

  • Рушій нейронних мереж (NNE) перейшов зі статусу експериментальної версії у бета-версію та отримав підтримку додатків.
  • Розробники можуть запускати свої попередньо навчені моделі нейронних мереж. А загальний API дозволяє легко замінювати бекенди за потреби.

Хмарний і локальний кеш

  • Додали Unreal Cloud DDC — хмарну систему зберігання даних для похідного кешу даних Unreal Engine (DDC), що розміщується на власному хостингу. Вона дозволяє розподіленим користувачам ефективно обмінюватися кешованими даними через загальнодоступні мережеві з’єднання.
  • Покращено локальний DDC, який тепер використовує нову серверну архітектуру Unreal Zen Storage для підвищення продуктивності кондиціонування даних, прискореного завантаження редактора та робочих процесів у Play In Editor (PIE), кращого контролю над записом до кешу тощо.

Багатопроцесорна обробка

«Багатопроцесорна обробка тепер готова до використання у виробництві. Ця функція дозволяє розробникам конвертувати контент з внутрішнього формату UE у формат, специфічний для платформи, щоб використовувати додаткові ресурси процесора та пам’яті, значно скорочуючи час, необхідний для отримання готового результату з сервера білд-ферми або на локальній робочій станції», — продовжили в Epic.

Unreal Build Accelerator

  • Інструмент тепер застосовується разом з Unreal Build Tool та Unreal Horde’s Remote Executio для прискорення компіляції. Нова версія повноцінно запущена на Windows і в експериментальному форматі для macOS та Linux.

Epic Games також покращила стабільність редактора UE на Linux та впровадила експериментальну підтримку трасування променів для Vulkan. А ще розробники додали новий USD-імпортер в редактор тканин, щоб імпортувати одяг з параметрами моделювання для спрощеного подальшого налаштування. Ознайомитися зі всіма нововведеннями можна за посиланням.

Нагадаємо, на початку місяця ми писали про добірку безплатних асетів для Unreal Engine, яку можна отримати впродовж квітня. В список увійшла й модель древнього голема від українського розробника.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Супер, імпресів. Залишається додати пару годин до доби щоб був час освоїти.

Підписатись на коментарі