В Unreal Engine 5 з’явилася нативна підтримка рендерингу від першої особи
Epic Games поступово впроваджує функції, які увійдуть до оновлення Unreal Engine 5.5. Одна з них — це нативний рендеринг від першої особи. Він поки що на ранній стадії, проте вже може бути реалізований безпосередньо в рушієві.
Про це повідомив Senior Technical Designer Христо Енчев. Він протестував нову функцію, записав декілька роликів та поділився враженнями.
«Він працює на основі активної камери, налаштування є частиною структури FMinimalViewInfo. А примітивні компоненти просто мають значення, яке вказує, чи потрібно їх рендерити від першої особи, чи ні», — розповів Енчев.
UE 5.5 just got its first First Person Rendering support!
— Hristo Enchev (@MrTapa) June 29, 2024
Very preliminary, but it already has a CPU WorldLocationToFirstPerson function to convert spaces for gameplay, which is more than most methods available today.
Doesn't support shadows yet but that's coming#ue5 pic.twitter.com/IcyDXaIjmR
Наразі рендеринг від першої особи дуже обмежений за можливостями. Він не підтримує тіні навколишнього світу й тіні, відкинуті прикріпленими мешами. Та після доопрацювання функції можна буде відмовитися від сторонніх рішень на кшталт Panini Projection.
«Ви можете бачити на відео, що межі оклюзії не оновлюються, щоб врахувати спотворення і масштаб. Немає підтримки інших типів Axis Constraint FOV, а також немає управління силою впливу на одну вершину для окремого примітиву, якщо ноги та руки — це той самий меш», — додав Енчев.
Нагадаємо, в кінці квітня Epic Games випустила версію Unreal Engine 5.4. Ми детально описали всі нововведення, які реалізувала компанія у своєму рушієві.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів