В Unreal Engine 5 з’явилася нативна підтримка рендерингу від першої особи

Epic Games поступово впроваджує функції, які увійдуть до оновлення Unreal Engine 5.5. Одна з них — це нативний рендеринг від першої особи. Він поки що на ранній стадії, проте вже може бути реалізований безпосередньо в рушієві.

Про це повідомив Senior Technical Designer Христо Енчев. Він протестував нову функцію, записав декілька роликів та поділився враженнями.

«Він працює на основі активної камери, налаштування є частиною структури FMinimalViewInfo. А примітивні компоненти просто мають значення, яке вказує, чи потрібно їх рендерити від першої особи, чи ні», — розповів Енчев.

Наразі рендеринг від першої особи дуже обмежений за можливостями. Він не підтримує тіні навколишнього світу й тіні, відкинуті прикріпленими мешами. Та після доопрацювання функції можна буде відмовитися від сторонніх рішень на кшталт Panini Projection.

«Ви можете бачити на відео, що межі оклюзії не оновлюються, щоб врахувати спотворення і масштаб. Немає підтримки інших типів Axis Constraint FOV, а також немає управління силою впливу на одну вершину для окремого примітиву, якщо ноги та руки — це той самий меш», — додав Енчев.

Нагадаємо, в кінці квітня Epic Games випустила версію Unreal Engine 5.4. Ми детально описали всі нововведення, які реалізувала компанія у своєму рушієві.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі