Cinematic Director показав фотореалістичну сцену бойових дій, створену на Unreal Engine 5 на основі моделей українця
Аліреза Фаттахі, який працює на посаді Cinematic Animation Director, опублікував новий ролик, створений у партнерстві з декількома фахівцями. У ньому демонструється фотореалістична сцена бойових дій, реалізована на Unreal Engine 5.
Автор опублікував відео на власному акаунті в LinkedIn. Спочатку Фаттахі знайшов декілька відсканованих матеріалів у вільному доступі. Сюди відносяться й моделі солдатів, створені українцем Богданом Жуковим — Character 3D Artist у Frag Lab.
Далі Animation Director звернувся до аніматора Навіда Танзіфіана за допомогою в захопленні рухів. А художник Алі Аміріан реалізував імітацію тканин та уламків. Фінальний результат їхньої роботи можна побачити в ролику нижче.
«Щоразу, коли я натрапляю на класні відскановані фотоматеріали, я просто мушу перетворити їх на щось цікаве. Я знайшов кілька чудових моделей на Sketchfab, і в підсумку створив холодну випадкову сцену в Unreal», — прокоментував ролик Фаттахі.
В ролику можна побачити
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як 3D Character Artist створив власну версію леді Марії з доповнення The Old Hunters до Bloodborne. Для реалізації моделі використовувалися Maya, ZBrush, Substance 3D Painter, Arnold та Marvelous Designer.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів