Cinematic Director показав фотореалістичну сцену бойових дій, створену на Unreal Engine 5 на основі моделей українця

Аліреза Фаттахі, який працює на посаді Cinematic Animation Director, опублікував новий ролик, створений у партнерстві з декількома фахівцями. У ньому демонструється фотореалістична сцена бойових дій, реалізована на Unreal Engine 5.

Автор опублікував відео на власному акаунті в LinkedIn. Спочатку Фаттахі знайшов декілька відсканованих матеріалів у вільному доступі. Сюди відносяться й моделі солдатів, створені українцем Богданом Жуковим — Character 3D Artist у Frag Lab.

Далі Animation Director звернувся до аніматора Навіда Танзіфіана за допомогою в захопленні рухів. А художник Алі Аміріан реалізував імітацію тканин та уламків. Фінальний результат їхньої роботи можна побачити в ролику нижче.

«Щоразу, коли я натрапляю на класні відскановані фотоматеріали, я просто мушу перетворити їх на щось цікаве. Я знайшов кілька чудових моделей на Sketchfab, і в підсумку створив холодну випадкову сцену в Unreal», — прокоментував ролик Фаттахі.

В ролику можна побачити 30-секунду сцену з солдатами, які ведуть битву в покинутій багатоповерхівці. Навколо відбувається суцільний хаос: летять уламки, рухаються бійці, звучать постріли та вибухи.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, як 3D Character Artist створив власну версію леді Марії з доповнення The Old Hunters до Bloodborne. Для реалізації моделі використовувалися Maya, ZBrush, Substance 3D Painter, Arnold та Marvelous Designer.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі