В Unreal Engine додали нові можливості для роботи з автомобілями

Команда Unreal Engine розповіла про оновлення п’ятої версії, які полегшать роботу з автомобілями. Для цього розробники оновили Automotive Materials Pack, опублікували зразковий проєкт Car Configurator та автомобільні середовища в UE. Також у проєктах можна буде використати технології Lumen, Nanite та Path Tracer.

Насамперед команда доробила Automotive Materials Pack — це колекція зі 168 автомобільних матеріалів і текстур. Вони налаштовані для Unreal Engine 4.24 — 4.27 і Unreal Engine 5. Зараз їх оптимізували для трасування променів, підтримки системи Nanite та трасування шляху.

Також розробники опублікували зразковий проєкт з конфігуратором автомобіля. Тут можна обирати параметри авто на власний розсуд: від кольору до внутрішніх матеріалів салону та форми коліс. Проєкт можна безкоштовно завантажити з Unreal Engine Marketplace.

Окрім того, розробники оновили три найпопулярніші автомобільні сцени для сумісності з UE5. Йдеться про Automotive Beach Scene з асфальтом, рослинами й реалістичним освітленням; Automotive Salt Flats із соляними ґрунтами та адаптивну Automotive Bridge Scene, на якій можна змінювати краєвид.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі