Оптимізація, Fast Geometry Streaming, MetaHuman Creator. Epic випустила Unreal Engine 5.6

Під час презентації State of Unreal 2025 розробники рушія продемонстрували багато можливостей версії 5.6. А паралельно відбувся її повноцінний реліз.

Epic Games опублікувала всі функції, реалізовані в оновлені, на офіційному сайті Unreal Engine 5. Основна задача, яка стояла перед розробниками свіжої версії, — це створити інструменти для випуску масштабних ігор з кадровою частотою 60 кадрів/сек на всіх платформах. Нижче ми відібрали основні нововведення в рушієві.

  • Систему трасування промені оптимізували для Lumen Global Illumination. Розробники усунули «вузькі місця» центрального процесора, що дозволяє створювати складніші сцени без шкоди кадровій частоті.
  • Epic реалізувала плагін Fast Geometry Streaming Plugin. Він дозволяє швидше завантажувати великі обсяги статичної геометрії без шкоди кадровій частоті.
  • Інструменти анімації, вбудовані в UE5, значно розширили та вдосконалили. Перероблені Motion Trails відкривають доступ до налаштувань безпосередньо у вікні перегляду.
  • Оновлені інструменти Tween Tools спрощують налаштування анімації за допомогою гарячих клавіш. Зʼявилося більше повзунків, якими можна керувати таким способом, перемикання між ними та ввімкнення режиму Overshoot.
  • Секвенсор покращили завдяки декільком рішенням. Новий інструмент навігації полегшує роботу зі складними ієрархіями. Функція Audio Scrubbing забезпечує синхронізацію між діалогами, анімаціями та ефектами в реальному часі. А Control Rig Physics, реалізована в експериментальному режимі, дозволяє додавати процедурну фізику для персонажів.
  • MetaHuman Creator повністю інтегрували в Unreal Engine. Завдяки цьому зʼявилося багато нових опцій в Creator та Animator. Тепер є можливість створювати велику кількість реалістичних форм тіла. Unreal Engine Outfit дозволяє реалізувати вбрання для MetaHumans, яке автоматично змінюватиме розмір, щоб адаптуватися під будь-який тип тіла. А Animator підтримує захоплення рухів у реальному часі з більшості вебкамер, смартфонів та аудіоджерел.
  • Браузер вмісту переробили, щоб покращити організацію та перегляд ресурсів.
  • Панель інструментів Viewport Toolbar та елементи керування швидким доступом поліпшили для швидшого доступу до ключових інструментів.
  • В бета-версії Project Launcher змінили інтерфейс для більшої зручності та ефективності керування профілями запуску пристроїв.
  • Node Graph UX від PCG тепер підтримує вбудовані константи, що покращує маніпуляції елементами.
  • Загальну продуктивність PCG підвищили завдяки підтримці багатопотоковості.
  • Плагін PCG Biome Core v2 спрощує та пришвидшує створення біомів.
  • Додано функцію швидкого рендерингу, яка дозволяє миттєво рендерити кадри та послідовності з вікна перегляду або вибраних камер за допомогою налаштувань Movie Render Graph.

Нагадаємо, на State of Unreal 2025 також представили технічне демо The Witcher 4. Розробники на прикладі майбутньої екшен-RPG показали, як можна застосовувати деякі технології Unreal Engine 5.6.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі