Акцент на відкритих світах та інтеграція MetaHuman Creator. Вийшла превʼю-версія Unreal Engine 5.6
Epic Games випустила попередню версію Unreal Engine 5.6. Вона містить ряд нововведень, які покращують функціонал та спрощують роботу з рушієм для фахівців. Одна із заявлених функцій — це підтримка відкритих світів з максимальною продуктивністю та кадровою частотою 60 FPS.
Завантажити превʼю-версію можна на GitHub або напряму в Epic Games Store. Нижче наводимо основні нововведення в Unreal Engine 5.6:
- Доступ до профілів пристроїв на основі оптимізованих налаштувань Fortnite.
- Набір інструментів для реалізації анімацій отримав найбільше оновлення за весь час.
- MetaHuman Creator інтегрували в рушій, включно з функціями блендингу і скульптингу тіл. А в MetaHuman Animator покращили візуальну точність та додали нові воркфлоу в режимі реального часу.
- Заявлено, що UE 5.6 підтримуватиме створення відкритих світів з максимальною продуктивністю та стабільними 60 FPS. Для цього Epic оптимізувала потокову передачу обʼєктів, тобто їхнє завантаження та вивантаження у грі.
- Додатково оптимізовано апаратне трасування променів Lumen Hardware Ray Tracing для швидшого та ефективнішого рендерингу.
- Content Browser 2.0 та нове компонування інструментів на панелі Viewport повинні покращити процес створення контенту.
- Оптимізовано virtual shadow maps.
- Покращена продуктивність PCG GPU Compute для зручнішої генерації контенту.
Нагадаємо, раніше ми писали як Epic Games перемогла в суді Apple. Тепер на території США не забороняється реалізовувати монетизацію через власні платіжні системи на пристроях під управлінням iOS.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів