Акцент на відкритих світах та інтеграція MetaHuman Creator. Вийшла превʼю-версія Unreal Engine 5.6

Epic Games випустила попередню версію Unreal Engine 5.6. Вона містить ряд нововведень, які покращують функціонал та спрощують роботу з рушієм для фахівців. Одна із заявлених функцій — це підтримка відкритих світів з максимальною продуктивністю та кадровою частотою 60 FPS.

Завантажити превʼю-версію можна на GitHub або напряму в Epic Games Store. Нижче наводимо основні нововведення в Unreal Engine 5.6:

  • Доступ до профілів пристроїв на основі оптимізованих налаштувань Fortnite.
  • Набір інструментів для реалізації анімацій отримав найбільше оновлення за весь час.
  • MetaHuman Creator інтегрували в рушій, включно з функціями блендингу і скульптингу тіл. А в MetaHuman Animator покращили візуальну точність та додали нові воркфлоу в режимі реального часу.
  • Заявлено, що UE 5.6 підтримуватиме створення відкритих світів з максимальною продуктивністю та стабільними 60 FPS. Для цього Epic оптимізувала потокову передачу обʼєктів, тобто їхнє завантаження та вивантаження у грі.
  • Додатково оптимізовано апаратне трасування променів Lumen Hardware Ray Tracing для швидшого та ефективнішого рендерингу.
  • Content Browser 2.0 та нове компонування інструментів на панелі Viewport повинні покращити процес створення контенту.
  • Оптимізовано virtual shadow maps.
  • Покращена продуктивність PCG GPU Compute для зручнішої генерації контенту.

Нагадаємо, раніше ми писали як Epic Games перемогла в суді Apple. Тепер на території США не забороняється реалізовувати монетизацію через власні платіжні системи на пристроях під управлінням iOS.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі