Відбувся реліз Unreal Engine 5.3

Epic Games випустила версію рушія Unreal Engine 5.3 з новою функціональністю для рендерингу, керування пам’ятю, моделювання й анімації.

Серед оновлень:

  • віртуальні карти тіней (VSM), які тепер готові до продакшну;
  • розширені можливості Lumen із Hardware Ray Tracing і швидша робота технології на консолях;
  • Multi-Process Cook: розробники тепер можуть використовувати додаткові ресурси процесора та пам’яті під час переведення проєктів з UE-формату у формат для потрібної платформи;
  • новий інстурментарій Cine Cam Rig Rail Actor для авторів відео;
  • удосконалення VCam: швидші ітерацій для iPad, запис динамічних подій з меншою частотою кадрів і відтворення зі звичайною швидкістю;
  • експериментальні функції волюметричного рендерингу, наприклад, для вогню і диму;
  • orthographic-рендеринг для візуалізації архітектурних проєктів;
  • оновлений редактор для роботи зі скелетами безпосередньо в UE;
  • новий редактор для роботи з тканиною і точнішого моделювання Chaos Cloth та інші апдейти.
Детальніше всі оновлення описані на сторінці релізу і в документацїі.


Окрім цього всього, команда Unreal оновила зразковий проєкт ML Deformer Sample. Це інтерактивна демонстрація, яка показує можливості машинного навчання Unreal Engine для створення персонажа з реалістичним рухом м’язів, плоті та тканини. У проєкті є готовий до анімації Control Rig. Пакет містить асети команди Unreal (зокрема повну модель кістково-м’язової системи), які можна змінювати, перепрофілювати та повторно використовувати у своїх проєктах.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі