Відбувся реліз Unreal Engine 5.3
Epic Games випустила версію рушія Unreal Engine 5.3 з новою функціональністю для рендерингу, керування пам’ятю, моделювання й анімації.
Серед оновлень:
- віртуальні карти тіней (VSM), які тепер готові до продакшну;
- розширені можливості Lumen із Hardware Ray Tracing і швидша робота технології на консолях;
- Multi-Process Cook: розробники тепер можуть використовувати додаткові ресурси процесора та пам’яті під час переведення проєктів з UE-формату у формат для потрібної платформи;
- новий інстурментарій Cine Cam Rig Rail Actor для авторів відео;
- удосконалення VCam: швидші ітерацій для iPad, запис динамічних подій з меншою частотою кадрів і відтворення зі звичайною швидкістю;
- експериментальні функції волюметричного рендерингу, наприклад, для вогню і диму;
- orthographic-рендеринг для візуалізації архітектурних проєктів;
- оновлений редактор для роботи зі скелетами безпосередньо в UE;
- новий редактор для роботи з тканиною і точнішого моделювання Chaos Cloth та інші апдейти.
Окрім цього всього, команда Unreal оновила зразковий проєкт ML Deformer Sample. Це інтерактивна демонстрація, яка показує можливості машинного навчання Unreal Engine для створення персонажа з реалістичним рухом м’язів, плоті та тканини. У проєкті є готовий до анімації Control Rig. Пакет містить асети команди Unreal (зокрема повну модель кістково-м’язової системи), які можна змінювати, перепрофілювати та повторно використовувати у своїх проєктах.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів