×

Відбувся реліз Unreal Engine 5.2. Що нового

Epic Games випустила нову версію свого рушія — Unreal Engine 5.2. Окрім покращення стабільності, в апдейті є ряд нових функцій для розробників ігор, художників середовища, аніматорів та інших авторів контенту. Розповідаємо про них детальніше.

Що нового в Unreal Engine 5.2

Фреймворк для процедурного генерування вмісту (PCG), який містить й інструменти редактора, і рантайм-компонент. З ним можна визначати параметри для додавання асетів Unreal Engine у сцени і відносно швидко наповнювати великі світи. Ці інструменти можна запускати безпосередньо в Unreal Engine, без сторонніх пакетів, але поки функція експериментальна.


Substrate — новий спосіб створення матеріалів, який дає більше контролю над виглядом об’єктів в іграх і робить візуалізацію поверхонь більш глибокою (особливо, коли йдеться про нашарування матеріалів, наприклад рідин на металі, пилу на прозорій поверхні тощо). Ця опція теж поки експериментальна, тож для продакшену її рекомендують не застосовувати.


Розширений набір інструментів для віртуального продакшену. Невдовзі має вийти iOS-застосунок для керування сценами у CVFX Editor. В ньому буде інтуїтивно зрозумілий сенсорний інтерфейс, в якому можна змінювати градацію кольорів у сцені, налаштовувати nDisplay та керувати іншими параметрами.


Також в Unreal Engine 5.2 додалась нативна підтримка Apple Silicon і новий зразковий проєкт ML Deformer. Це інтерактивна демонстрація, яка показує можливості машинного навчання Unreal Engine для створення персонажа з реалістичним рухом м’язів, плоті та тканини. Плюс є готовий до анімації Control Rig.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі