×

Відбувся реліз Unreal Engine 5.1: що нового

Відбувся реліз Unreal Engine 5.1, у якому розробники оптимізували функції п’ятої версії рушія та зробили його більш надійним і універсальним для спеціалістів різних галузей.

Наприклад, динамічне глобальне освітлення Lumen, система віртуалізованої геометрії мікрополігонів Nanite та Віртуальні карти тіней (VSM) тепер підтримують ігри зі швидкістю 60 кадрів в секунду на консолях останнього покоління та потужних ПК.


Також систему Nanite оптимізували за допомогою технології Programmable Rasterizer. Це дозволяє втілювати анімації та деформації на основі матеріалів та програмувати за допомогою Nanite поведінку конкретних об’єктів (на кшталт листя, яке розвівається під час вітру).


Одна з найочікуваніших функцій, яка додалася в UE 5.1 — компіляція шейдерів на вимогу. Тож можна компілювати лише шейдери, необхідні для відтворення того, що видно на екрані під час роботи в Unreal Editor. Це може суттєво заощадити час у великих проєктах.

За допомогою Virtual Assets розробники відокремили метадані від object data, дозволяючи розробникам синхронізувати лише те, що їм потрібно. Спочатку ця функція діятиме для текстур та звукових асетів, та згодом її розширять.

Крім того, додалось автоматичне кешування Pipeline State Object (PSO) для DX12.

Також команда Unreal покращила інструменти для створення масивних відкритих світів. Наприклад, додала підтримку Large World Coordinates у World Partition та оптимізувала рендеринг води, аби на нього витрачалося менше ресурсів. Ще є оптимізації інструментів монтажу, створення анімації та моделювання, зокрема в напрямі процедурного ригінгу у Control Rig. Детальніше про всі оновлення можна дізнатися у блозі Unreal і в примітках до випуску.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі