Epic Games випустила оновлення Unreal Engine 5.1 Preview

Epic Games випустила оновлення для свого рушія — Unreal Engine 5.1 Preview. Це перший апдейт для п’ятого UE, реліз якого вийшов у квітні.

Розробники оптимізували продуктивність Lumen, Nanite і Virtual Shadow Maps (VSM), які тепер підтримують ігри зі швидкістю 60 кадрів в секунду на консолях нового покоління і ПК.

Редактор Unreal Engine 5.1 тепер має вбудовану підтримку Apple Silicon, тож це поліпшити швидкодію, стабільність і час автономної роботи на пристроях Apple.

Також додалася функція ODSC для компіляції шейдерів за запитом (On-Demand Shader Compilation), яка має суттєво пришвидшити процес для розробників.

Крім того, є нові можливості для створення масштабних світів з World Partition та підтримкою Large World Coordinates, нові інструменти для налагодження геймплею та підтримка віртуальних асетів (поки у бета-версії). Більшість оновлень Unreal Engine 5.1 Preview можна знайти на сайті, але повні примітки до релізу опублікують з остаточним випуском 5.1.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі