Epic Games випустила оновлення Unreal Engine 5.1 Preview
Epic Games випустила оновлення для свого рушія — Unreal Engine 5.1 Preview. Це перший апдейт для п’ятого UE, реліз якого вийшов у квітні.
Розробники оптимізували продуктивність Lumen, Nanite і Virtual Shadow Maps (VSM), які тепер підтримують ігри зі швидкістю 60 кадрів в секунду на консолях нового покоління і ПК.
Редактор Unreal Engine 5.1 тепер має вбудовану підтримку Apple Silicon, тож це поліпшити швидкодію, стабільність і час автономної роботи на пристроях Apple.
Також додалася функція ODSC для компіляції шейдерів за запитом (On-Demand Shader Compilation), яка має суттєво пришвидшити процес для розробників.
Крім того, є нові можливості для створення масштабних світів з World Partition та підтримкою Large World Coordinates, нові інструменти для налагодження геймплею та підтримка віртуальних асетів (поки у бета-версії). Більшість оновлень Unreal Engine 5.1 Preview можна знайти на сайті, але повні примітки до релізу опублікують з остаточним випуском 5.1.
Unreal Engine 5.1 will improve upon the features delivered with the release of #UE5, creating more streamlined and easy-to-use workflows for real-time 3D content creation.
— Unreal Engine (@UnrealEngine) October 6, 2022
And starting today, you can test-drive these new features in our Preview release! Learn more below.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів