Unity запускає інструмент Safe Voice для боротьби з токсичністю. Він аналізує голоси гравців

Команда Unity запускає новий інструмент Safe Voice, який має виявляти токсичну поведінку гравців. Він використовує технології штучного інтелекту й аналізує голоси гравців під час спілкування. Ця інформація передається ігровим студіям, аби вони могли модерувати спільноту.

Зараз Unity Safe Voice доступний у закритій бета-версії.

«Токсична поведінка може перетворити потенційно чудову гру на кошмар. Коли в ній звучать образи, тролінг і приниження, багато гравців вирішують просто піти. І такий відтік гравців може зашкодити ігровому ком’юніті. (....)

Багато рішень для боротьби з токсичністю покладаються винятково на звіти гравців. Це накладає тягар на людей, які повинні активно повідомляти про порушення, і ігнорує випадки, коли гравці можуть просто залишити гру, щоб ніколи не повернутися», — пояснюють розробники.

Як працює Safe Voice

Unity підкреслює, що Safe Voice враховує не лише сенс сказаних слів, а й контекст та тон розмови. Він аналізує унікальні характеристики голосу гравця, зокрема гучність, висоту голосу та емоції, щоб надавати розробникам детальний звіт щодо ігрових сеансів.

Отримана інформація класифікується на десяток категорій, як от: непристойності, словесні атаки, погрози, образи тощо. Розробники ж можуть налаштувати, які саме взаємодії відстежувати й на які тригери й ключові слова реагувати чи не реагувати. Також можна налаштувати порогові показники токсичності.

Safe Voice спрацьовує, коли гравці позначають випадки токсичної поведінки. Також розробники можуть самі стежити за ситуацією, наприклад, коли гравці вимикають звук або виходять з гри. Окрім того, сервіс може визначити пріоритетні сеанси, які найбільше потребують уваги.

Нагадаємо, у січні конференція GDC опублікувала звіт, за яким майже 80% розробників ігор вважають токсичність гравців серйозною проблемою. У цьому матеріалі ми разом з українськими розробниками дослідили причини токсичності гравців, згадали конкретні приклади з їх професійного життя та обговорили можливі варіанти боротьби з цим феноменом.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

забирають останню радість

Підписатись на коментарі