Unity остаточно здав назад. Компанія відмовляється від комісії за інстал та екрану Made with Unity для деяких розробників

Команда рушія Unity остаточно відмовилася від планів змінити модель монетизації. У листі до спільноти керівник Unity Create Марк Віттен вибачився за їх попереднє рішення і анонсував нові зміни.

«Нам слід було поговорити з більшою кількістю вас і врахувати більше ваших відгуків, перш ніж оголосити про нашу нову політику комісії. Мета цієї політики в тому, щоб ми могли продовжувати підтримувати вас сьогодні та завтра, а також продовжувати глибоко інвестувати в наш рушій. Саме ви робите Unity чудовою. Ми знаємо, що нам потрібно слухати та наполегливо працювати, щоб заслужити вашу довіру. Ми почули ваші занепокоєння та вносимо зміни в оголошену політику», — зазначив Віттен.

Тепер правила рушія виглядають так:

  • тариф Unity Personal лишається безкоштовним, плата за Unity Runtime на ньому не стягуватиметься, ліміт збільшено до $200 тисяч і більше не треба використовувати екран-заставку Made with Unity;
  • жодна гра з доходом менше мільйона доларів за останні 12 місяців не буде обкладатися комісією;
  • для підписників Unity Pro та Enterprise нова система монетизації почне діяти тільки з виходом наступної LTS-версії Unity у 2024 році та пізніше; на проєкти, які робилися раніше — ні;
  • розробники будуть обирати між стандартною комісією 2,5% та динамічною, яка залежить від кількості установок на місяць.

Нагадаємо, що раніше в Unity анонсували зміни монетизації і впровадження комісії за використання рантайму. Її розмір залежав від кількості встановлень гри. Згодом, через негативну реакцію спільноти та відмову багатьох студій від рушія, Unity вибачилася за рішення і пообіцяла відмовитися від планів.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Unity: «наїстися лайна за так, кажете? це ми легко!»

... но осадочек то остался

Чи продовжувати користуватися послугами компанії, яка поставила під загрозу благополуччя своїх користувачів задля втоплення іншого бізнесу просто заради власної потіхи? Питання звісно риторичне. Кому цікаво, загугліть чому Юніті взагалі почали цю двіжуху, дізнаєтесь як мультимільйона компанія намагалася втопити іншу мультимільйону компанію, яка хотіла їх купити за 20 млрд доларів, по шкільній причині — Образилися...

потому что у них 7000+ сотрудников и они много много лет убыточные

Підписатись на коментарі