Unity остаточно здав назад. Компанія відмовляється від комісії за інстал та екрану Made with Unity для деяких розробників
Команда рушія Unity остаточно відмовилася від планів змінити модель монетизації. У листі до спільноти керівник Unity Create Марк Віттен вибачився за їх попереднє рішення і анонсував нові зміни.
«Нам слід було поговорити з більшою кількістю вас і врахувати більше ваших відгуків, перш ніж оголосити про нашу нову політику комісії. Мета цієї політики в тому, щоб ми могли продовжувати підтримувати вас сьогодні та завтра, а також продовжувати глибоко інвестувати в наш рушій. Саме ви робите Unity чудовою. Ми знаємо, що нам потрібно слухати та наполегливо працювати, щоб заслужити вашу довіру. Ми почули ваші занепокоєння та вносимо зміни в оголошену політику», — зазначив Віттен.
Тепер правила рушія виглядають так:
- тариф Unity Personal лишається безкоштовним, плата за Unity Runtime на ньому не стягуватиметься, ліміт збільшено до $200 тисяч і більше не треба використовувати екран-заставку Made with Unity;
- жодна гра з доходом менше мільйона доларів за останні 12 місяців не буде обкладатися комісією;
- для підписників Unity Pro та Enterprise нова система монетизації почне діяти тільки з виходом наступної LTS-версії Unity у 2024 році та пізніше; на проєкти, які робилися раніше — ні;
- розробники будуть обирати між стандартною комісією 2,5% та динамічною, яка залежить від кількості установок на місяць.
Нагадаємо, що раніше в Unity анонсували зміни монетизації і впровадження комісії за використання рантайму. Її розмір залежав від кількості встановлень гри. Згодом, через негативну реакцію спільноти та відмову багатьох студій від рушія, Unity вибачилася за рішення і пообіцяла відмовитися від планів.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів