«Ми вас почули». В Unity пообіцяли поміняти нову політику монетизації
Unity відмовилася від ідеї монетизації, при якій розробники ігор будуть платити комісію за кожне встановлення гри. В компанії зазначили, що почули спільноту і пообіцяли поділитися деталями через кілька днів.
UPD. Ближче до вечора того ж дня (18 вересня), видання Bloomberg повідомило, що в них є аудіозапис виступу CEO компанії Unity Джона Річітелло на нараді топ-менеджерів. Там йдеться про те, що компанія планує відмовитися від збору грошей за встановлення ігор зовсім. При цьому Unity збиратиме з розробників 4% від виручки (нагадаємо, що у рушія Unreal Engine ця частка складає 5%).
Також на записі йдеться про підняте топ-менеджментом питання «втрати довіри» з боку ігрових розробників. Річітелло на це відповів, що нова цінова політика була спрямована на отримання більшого доходу від найбільших клієнтів компанії і 90% користувачів рушія це б не відчули. Також він пообіцяв, що компанія в майбутньому буде ретельніше підходити до майбутніх PR-комунікацій.
«Я не думаю, що існує будь-яка версія цього, яка б розгорнулася зовсім інакше, ніж те, що сталося. Це масштабна трансформаційна зміна нашої бізнес-моделі. Але я думаю, що ми могли б зробити багато речей набагато краще», — додав СЕО Unity.
We have heard you. We apologize for the confusion and angst the runtime fee policy we announced on Tuesday caused. We are listening, talking to our team members, community, customers, and partners, and will be making changes to the policy. We will share an update in a couple of...
— Unity (@unity) September 17, 2023
Нагадаємо, що раніше в Unity анонсували, що з 1 січня 2024 року компанія запровадить комісію за використання рантайму. Її розмір буде залежати від кількості встановлень гри. Річ у тому, що рушій Unity двома програмними компонентами — Unity Editor і Unity Runtime. Unity Runtime — код, який виконується на пристроях гравців і забезпечує масштабну роботу ігор Made for Unity.
Розміри комісії Unity Runtime, скриншот з сайту Unity
Таке рішення викликало паніку і масштабне невдоволення розробників з усього світу. Їх обурення викликало хвилю жартів в соцмережах, а студії почали активно говорити про свій потенційний перехід на інші рушії. Непорозуміння виявилося таким масштабним, що представник Unity Марк Віттен дав окреме інтерв’ю, в якому пояснив кілька моментів щодо нової політики.
Втім, це спільноту не заспокоїло і розробники продовжили відмовлятися від рушія. Ми своєю чергою спитали, що про це думають українські Unity-фахівці. З їх думками можна ознайомитися за цим посиланням.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів