Unity почне стягувати комісію за використання Unity Runtime
Unity з 1 січня 2024 року запровадить комісію за використання рантайму. Її розмір буде залежати від кількості встановлень гри. Про це компанія розповіла у своєму блозі.
«Рушій Unity по суті є двома програмними компонентами — Unity Editor і Unity Runtime. Unity Runtime — це код, який виконується на пристроях гравців і забезпечує масштабну роботу ігор Made for Unity з мільярдами завантажень щомісяця.
Ми вводимо плату за використання Unity Runtime, яка залежить від кожного завантаження певних ігор кінцевим користувачем. Ми обрали цей спосіб, тому що кожного разу, коли гра завантажується, також встановлюється Unity Runtime. Також ми вважаємо, що плата за встановлення дозволить авторам зберігати постійні прибутки від залучення гравців, на відміну від частки від доходу», — написали в компанії.
З яких ігор буде стягуватися комісія за використання Unity Runtime
Ці проєкти мають відповідати двом вимогам одночасно:
1) за останні 12 місяців дохід від гри перевищив суму $200 000 доларів для Unity Personal і Unity Plus або $1 000 000 для Unity Pro і Unity Enterprise.
2) за час свого існування гра перевищила порогову кількість інсталяцій (це 200 000 встановлень для Unity Personal і Unity Plus і 1 000 000 встановлень Unity Pro and Unity Enterprise).
Розробники ігор, які не досягли цих порогових значень, не будуть платити нову комісію.
Розміри комісії Unity Runtime, скриншот з сайту Unity
Окрім того, Unity з 1 січня 2024 року буде пропонувати план Unity Personal усім, незалежно від рівня прибутку гри. Натомість власники Unity Pro та Unity Enterprise матимуть право на знижки під час сплати комісії. Детальніше умови ліцензування описані у FAQ Unity та в блозі компанії.
27 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів