Unity почне стягувати комісію за використання Unity Runtime

Unity з 1 січня 2024 року запровадить комісію за використання рантайму. Її розмір буде залежати від кількості встановлень гри. Про це компанія розповіла у своєму блозі.

«Рушій Unity по суті є двома програмними компонентами — Unity Editor і Unity Runtime. Unity Runtime — це код, який виконується на пристроях гравців і забезпечує масштабну роботу ігор Made for Unity з мільярдами завантажень щомісяця.

Ми вводимо плату за використання Unity Runtime, яка залежить від кожного завантаження певних ігор кінцевим користувачем. Ми обрали цей спосіб, тому що кожного разу, коли гра завантажується, також встановлюється Unity Runtime. Також ми вважаємо, що плата за встановлення дозволить авторам зберігати постійні прибутки від залучення гравців, на відміну від частки від доходу», — написали в компанії.

З яких ігор буде стягуватися комісія за використання Unity Runtime

Ці проєкти мають відповідати двом вимогам одночасно:

1) за останні 12 місяців дохід від гри перевищив суму $200 000 доларів для Unity Personal і Unity Plus або $1 000 000 для Unity Pro і Unity Enterprise.

2) за час свого існування гра перевищила порогову кількість інсталяцій (це 200 000 встановлень для Unity Personal і Unity Plus і 1 000 000 встановлень Unity Pro and Unity Enterprise).

Розробники ігор, які не досягли цих порогових значень, не будуть платити нову комісію.

Розміри комісії Unity Runtime, скриншот з сайту Unity

Окрім того, Unity з 1 січня 2024 року буде пропонувати план Unity Personal усім, незалежно від рівня прибутку гри. Натомість власники Unity Pro та Unity Enterprise матимуть право на знижки під час сплати комісії. Детальніше умови ліцензування описані у FAQ Unity та в блозі компанії.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Найкраще в цій ситуації це кількість мемів і чатів які ожили

Не розумію в чому паніка.
Треба виконати дві умови 200к завантажень + 200к баксів заробити за рік. Якщо, умовно ви продаєте гру за 2 бакси, заробили за рік 200к, але скачувань лише 100к...нічого платити не треба. Правда, потім, після досягнення 200к скачувань, (на ній вже заробите 400), все що ОВЕР будете оплачуватись і ціни за завантаження не настільки великі і критичні.

Але ж гра може не продаватись, і залежати лише від реклами. А багато хто (я б сказав навіть більшість) просто завантажує й не грає. Виходить 1-2 людини хто справді грає мають покрити трати на 10-20 людей хто скачав але не грає. Може й помиляюсь, але ну таке собі :)

так там же написано про продажі за рік. Якщо продажі більше 200тис баксів за рік. При чому тут одна чи дві людини? Та й ціна питання 20 центів, я за 20 центів зараз в трамваї не зможу проїхатись. То як сильно вони вплинуть на продажі чи змінять ситуацію? Халявні ігри так і залишаються халявними. Тим більше, що 20 центів це лише для одного плану. для інших ще менше

Ну так почніть рахувати :) Цифри з голови, але: умовний мільйон юзерів (200 тисяч живих та 800 тисяч мертвих) згенерували 200 тисяч прибутку. Далі, ще один мільйон згенерував 200 тисяч прибутку, але знову ж, 200 тисяч живих, і 800 тисяч мертвих. Але Unity хоче брати плату за кожного хто скачав, тобто за мільйон. З мільйону юзерів по 20 центів, буде 200 тисяч комісія Unity. Тобто по факту грає 200 тисяч юзерів (а ми вже обговорювали, що пропорція насправді ще гірша), приносить по 1 долару, але через те що 800 тисяч скачали і нічого не зробити, весь прибуток пішов на них. А це ще ми не беремо до уваги, що 1 людина або бот може скачати -> видалити -> скачати -> видалити, і так далі.

Unity вже сказала, що ця схема з «встановити й видалити гру тисячу разів» не працюватиме, комісія стягуватиметься лише за перше завантаження на пристрій.
Тут детальніше: gamedev.dou.ua/...​ten-about-new-fee-policy

Окей, дякую за статю, ботів можемо відкинути, і на тому дякую. Хоча я хз вони це будуть рахувати, хіба вони мають доступ до площадок? Хіба їм вистачить скріншоту з випискою «кількість унікальних завантажень»?

Але основна проблема все ще актуальна :)

Ахахахах
Як кажуть — удачі. На андроїд і ios неможливо слідкувати чи це перший інстал. Тобто по факту кожен інстал на телефон — перший. Тобто схема працює ще й на повну

Проблема у тому, що рефанди за гру враховують 20 центів, пірати враховують 20 центів,тому таким чином можна за допомогою ботів потративши лише час довести компанію до банкрутства.

має бути виконано дві умови — покупка/прибуток з гри. + скачування. Пірати звідки беруться? Якщо гра коштує грошей, то в її ціні враховується рефанд в 20 центів, якщо вона безкоштовна то в чому проблема? Про і Ентерпрайз версія ще менше.
Навіть якщо є пірати — який їх відсоток? 100тис з 200 скачувань?

Не покупка. Дохід. Різні речі. Купили на 200000 а скачали на мільйон. Ще й винен залишився

Класно коли гру встановило 1млн людей, значить дуже потужна інді гра. В останньому випуску ОлдБой, каже що в Україні БалдурсГейт продався в 25-30тис копій, можливо в 2-3 рази більше і вона не дешева і не халявна і 20центів в тій ціні крапля в морі.
А ще в Юніті написали, що в їхні критерії попадають лише 10%.
Корочше, ми про це скоро дізнаємось, Загнеться Юніті чи не дуже. Мені все рівно більше Анріал подобається, як 3дшніку, там більш зручніший інструментарій

Є Godot і O3DE та інші рушії, а Unity, — жадібність погубить.

На реддіт вже виклали скрипт, який робить інстал/деінстал кожнв дві хвилини на безкоштовному клауді

Тобто смерть безкоштовним іграм?

Напевне ні. Там вказано шо ви маєте спочатку заробляти 200к шоб це на вас росповсюджувалося. Безкоштовні ігри нічо не заробляють

Там іде пункт 2
Якщо дуже багато разів скачали

Потрібно щоб виконувались обидві умови, тобто і кількість встановлень, і доходи за останні 12 місяців

Нуу часто монетизація безкоштовних -реклама і вона по ідеї може не покрити навіть вартість інсталу як тільки вийдеш за 200к прибутку при мільйоні встановлень.

Це смерть усім іграм, адже за інстали рахуються пірати, а за рефаунд 20 центів ніхто не поверне, тому за допомогою 60 баксів і ботів можна довести любу компанію яка працює з Юніті до банкрутства.

У вас помилка в перекопіюванні статті. В оригіналі говориться «Made with Unity» а в статті «Made for Unity»

Це цитата, і в оригінальному тексті зазначено саме

Made for Unity

Гадаю, це може бути помилкою, але вона доволі іронічна, тому я залишила оригінальне написання.

Поки Unreal рухається на зустріч розробникам, заохочує усілякими MegaGrants, надає безкоштовні ресурси, Unity в той час все більше відштовхує залишки лояльних користувачів

Повністю згоден. Unity немов поставило собі ціль — зробити умови використання максимально поганими і подивитися, чи всі змінять рушій на інший, чи лишаться на Unity

нажаль вибір невеликий( переходити на анріл точно не варіант. Там крім рендера все набагато гірше

Наприклад?

Системні вимоги певно заважають lol (мені теж якщо чесно((((((( )

Підписатись на коментарі