Unity запускає бета-тестування своєї системи контролю версій Plastic SCM
Unity відкрила реєстрацію на бета-тестування своєї системи контролю версій Plastic SCM. Минулого місяця команда розповідала про її вебверсію на конференції про DevOps-інструменти.
Тоді Unity зауважила, що контроль версій у геймдеві має свою специфіку: наприклад, фахівцям потрібно працювати з дійсно великими файлами. Тому Unity пропонує користуватися Plastic SCM, яка оптимізована для роботи художників і програмістів та може працювати з масштабними проєктами на різних рушіях.
Система не розрахована лише на Unity, вона працює і з Unreal Engine та іншими технологіями. Підтримку UE5 мають додати протягом цього року.
Зараз команда Unity розповіла про те, як вебверсія Plastic може бути корисною для умовної команди з 16 розробників, які працюють над багатокористувацькою RPG для ПК.
Напркилад, при залученні підрядників можна давати їм лише частковий доступ, аби підтримувати безпеку проєкту, а також зробити список дозволених IP, переглядати історію змін та зміни та активності користувачів тощо.
Випуск цієї вебверсії Plastic запланований на кінець року.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів