Unity запускає бета-тестування своєї системи контролю версій Plastic SCM
Unity відкрила реєстрацію на бета-тестування своєї системи контролю версій Plastic SCM. Минулого місяця команда розповідала про її вебверсію на конференції про DevOps-інструменти.
Тоді Unity зауважила, що контроль версій у геймдеві має свою специфіку: наприклад, фахівцям потрібно працювати з дійсно великими файлами. Тому Unity пропонує користуватися Plastic SCM, яка оптимізована для роботи художників і програмістів та може працювати з масштабними проєктами на різних рушіях.
Система не розрахована лише на Unity, вона працює і з Unreal Engine та іншими технологіями. Підтримку UE5 мають додати протягом цього року.
Зараз команда Unity розповіла про те, як вебверсія Plastic може бути корисною для умовної команди з 16 розробників, які працюють над багатокористувацькою RPG для ПК.
Напркилад, при залученні підрядників можна давати їм лише частковий доступ, аби підтримувати безпеку проєкту, а також зробити список дозволених IP, переглядати історію змін та зміни та активності користувачів тощо.
Випуск цієї вебверсії Plastic запланований на кінець року.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів