Unity запускає бета-тестування своєї системи контролю версій Plastic SCM

Unity відкрила реєстрацію на бета-тестування своєї системи контролю версій Plastic SCM. Минулого місяця команда розповідала про її вебверсію на конференції про DevOps-інструменти.

Тоді Unity зауважила, що контроль версій у геймдеві має свою специфіку: наприклад, фахівцям потрібно працювати з дійсно великими файлами. Тому Unity пропонує користуватися Plastic SCM, яка оптимізована для роботи художників і програмістів та може працювати з масштабними проєктами на різних рушіях.

Система не розрахована лише на Unity, вона працює і з Unreal Engine та іншими технологіями. Підтримку UE5 мають додати протягом цього року.


Зараз команда Unity розповіла про те, як вебверсія Plastic може бути корисною для умовної команди з 16 розробників, які працюють над багатокористувацькою RPG для ПК.

Напркилад, при залученні підрядників можна давати їм лише частковий доступ, аби підтримувати безпеку проєкту, а також зробити список дозволених IP, переглядати історію змін та зміни та активності користувачів тощо.

Випуск цієї вебверсії Plastic запланований на кінець року.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі