Unity опублікувала генератор синтетичних даних з 3D-моделями людей. Як його завантажити

Unity опублікувала генератор синтетичних даних, який має допомогти розвитку технологій комп’ютерного зору. Він може стати альтернативою датасетам, де зібрані дані про справжніх осіб і в яких фіксують порушення конфіденційності, етики та прав людей.

Генератор синтетичних даних Unity називається PeopleSansPeople. Він містить готові набори тривимірних асетів, які можна налаштовувати під свої потреби. Крім того, можна керувати середовищем, є система камер, освітлення та вбудовані рандомізатори (які теж налаштовуються).


PeopleSansPeople може створювати RGB-зображення з визначеними ключовими точками та анотаціями. Попередні тести показують, що тренування моделі на синтетичних даних дає кращий результат, ніж навчання моделей на реальних даних. Код проєкту опублікований на GitHub.

Unity публікує дві версії PeopleSansPeople

Перша — це бінарні exe-файли для macOS і Linux. Їх можна використати для створення великомасштабних (понад 1 млн) наборів даних зі змінними конфігураціями. До цієї версії належать:

  • 28 людських 3D-моделей різного віку, етнічної приналежності, в різному одязі (майже 22 тисяч унікальних текстур для одягу);
  • 39 анімаційних кліпів, де повністю рандомізовано розташування моделей, їхній розмір, параметри обертання тощо.
  • Повністю параметризовані налаштування освітлення (розташування, кут, колір, інтенсивність) та камери (розташування, поле зору, обертання, фокусна відстань).
  • Набір примітивів об’єктів для роботи зі змінними текстурами.
  • Набір із 1600 природних зображень із немаркованого COCO-набору, який слугуватиме для фону і текстур об’єктів.


Другий набір Unity — це шаблон, який допоможе розробникам зрозуміти принцип роботи генератора даних і створити власні версії. Користувачі можуть вносити свої 3D-асети в це середовище, змінювати й створювати нові рандомізатори та розширювати можливості проєкту. У цьому наборі є:

  • 4 приклади 3D-моделей людей з різними кольорами одягу.
  • 8 прикладів анімаційних кліпів із повністю рандомізованими параметрами розташування та обертання людей.
  • Набір із 529 зображень з пакета Unity Perception, які слугуватимуть фоном і текстурами для основних об’єктів.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Подписаться на комментарии