Нейромережі в редакторі та новий маркетплейс: Unity представила нові AI-інструменти

Unity представила набір AI-інструментів для розробників ігор — Unity Muse та Unity Sentis, які мають пришвидшити роботу авторів. Окрім того, компанія запустила новий маркетплейс для AI-контенту. Розповідаємо детальніше, що про них відомо.

Unity Muse

Unity Muse — це AI-платформа, яка має пришвидшити створення 3D-ігор та застосунків у реальному часі. Мета проєкту в тому, щоб розробники могли створювати практично будь-що в редакторі Unity за допомогою своїх текстових запитів і скетчів.

Зараз у закритій беті тестується опція Muse Chat. Вона використовує AI-пошук в документації Unity, навчальних ресурсах платформи тощо і може давати відповіді зі зразками коду.

Протягом наступних кількох місяців Unity планує додати у Muse ще більше функцій, зокрема можливість створювати текстури, спрайти й повністю анімувати персонажа.

Unity Sentis

Цей інструмент дасть змогу використовувати нейромережі безпосередньо в рантаймі Unity. Компанія каже, що Sentis «відкриває майже нескінченні можливості» і змінить індустрію. Sentis дозволяє запускати моделі AI на будь-якому пристрої, де працює Unity.

«Це перше й єдине міжплатформне рішення для роботи вбудованих у 3D-рушії AI-моделей у режимі реального часу. Тож ви можете додати в нього свою модель, аби вона працювала на багатьох платформах одразу — від мобільних, ПК і вебу до популярних консолей на кшталт Nintendo Switch і PlayStation. Оскільки ви запускаєте програму на пристрої користувача, то уникаєте складнощів, затримок чи витрат, пов’язаних із розміщенням моделі в хмарі», — розповіли розробники.

Цей сервіс теж поки у закритому бета-тестуванні.

AI Verified Solutions

Unity також запустила маркетплейс AI Verified Solutions, який буде частиною Unity Asset Store. Розробники зможуть шукати тут генеративні AI-інструменти, рішення для інтеграції штучного інтелекту та машинного навчання тощо. Усе це будуть продукти від сторонніх розробників, тобто за межами екосистеми Unity.

Наприклад, зараз на платформі є інструменти української Zibra AI, а також від компаній Atlas, Convai, Inworld AI, Layer AI, Leonardo Ai, LMNT, Modl.ai, Polyhive, Replica Studios.

Команда закликає ділитися відгуками про Muse and Sentis на форумі та зареєструватися у Unity AI Beta Program, щоб стежити за оновленнями.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному2
LinkedIn



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі