Як поліпшити монетизацію гри: Unity опублікувала поради для мобільних розробників

Нещодавно Unity опублікувала статистику про галузь мобільних ігор та дала декілька порад розробникам, які хочуть розширити аудиторію та оптимізувати монетизацію.

Перш за все, команда радить планувати гру якомога раніше, оскільки це може збільшити шанси на її успіх. Компанія зазначає, що деякі жанри мобільних ігор мають вищу концентрацію щоденних активних користувачів (DAU, daily active users), ніж інші.


Ще одна порада — ретельно планувати м’який запуск гри й орієнтуватися на англомовні країни, де висока концентрація активних користувачів. Найліпшими в цьому плані видавці вважають Канаду, Австралію та Філіппіни. В середньому для м’якого запуску та досягнення максимальної кількості користувачів іграм потрібно 6,5 тижнів, але деяким жанрам знадобиться більше часу.


Unity радить подбати й про рекламу, від якої залежить успіх гри. Наприклад, демонстрація основного геймплею в рекламі дає найліпший результат. Також допомагають музика, текст на екрані та кадри з отриманням призів.


Покупки в застосунку роблять максимум 1% щоденних активних користувачів. А понад 70% прибутку від внутрішньоігрових покупок йде лише від 5% людей, які здійснюють платежі. Тому Unity радить не рекламувати «все для всіх», а спланувати, які сегменти гри монетизувати через внутрішню рекламу, а які — через пропозиції внутрішньоігрових покупок.

Гравці по-різному реагують на рекламу — і це залежить від жанру гри. Наприклад, реклама з кадрами винагороди в грі найбільше підходить для ролівок і стратегій, а для карткових ігор чи головоломок більш ефективною є міжсторінкова (interstitial) реклама.У середньому перша міжсторінкова реклама та банери в грі з’являються через п’ять хвилин після того, як користувач відкрив застосунок. Перша відеореклама з винагородою — приблизно через шість хвилин.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі