«В основі має бути партнерство, побудоване на довірі». Unity скасувала скандальні комісії за Runtime, але підвищить ціни на підписку

Unity розповіла про зміни в монетизації свого рушія. Компанія вирішила скасувати скандальні комісії за використання Runtime для ігрових розробників. Натомість вона підніме вартість підписки.

Про це стало відомо із заяви президента і головного виконавчого директора Метта Бромберга в офіційному блозі. Він визнав, що монетизація за допомогою комісій суперечить головній цілі Unity — «демократизувати розробку ігор». Тому компанія повернулася до старої моделі з підпискою на ліцензію.

«Ми не можемо переслідувати цю місію в конфлікті з нашими клієнтами; в основі цього має бути партнерство, побудоване на довірі. Протягом останніх трьох місяців я мав змогу поспілкуватися з багатьма з вас, і я знову і знову чув, що ви хочете сильну Unity, і розумієте, що підвищення цін є необхідною частиною того, що дозволяє нам інвестувати в розвиток ігор. Але це підвищення не повинно відбуватися в новій і суперечливій новій формі.

Ми хочемо надати вам цінність за справедливою вартістю та в правильний спосіб, щоб ви продовжували відчувати себе комфортно будувати свій бізнес у довгостроковій перспективі з Unity як вашим партнером. І ми впевнені, що якщо ми будемо хорошими партнерами й надаватимемо чудове програмне забезпечення та послуги, то це лиш початок того, що ми можемо зробити разом», — заявив Бромберг.

Президент окремо наголосив, що зміни не стосуються клієнтів за межами ігрової індустрії. Для них діють попередні правила з комісіями.

Unity також оголосила, що в найближчому майбутньому з’явиться безплатна ліцензія Unity Personal. Для неї подвоїли межу доходу, за якої не потрібно сплачувати кошти за використання рушія. Показник збільшився зі $100 тисяч до $200 тисяч.

При цьому Unity Pro та Unity Enterprise будуть «модифіковані». З 1 січня 2025 року вартість першої підписки зросте на 8%, а другої — на 25%.

«Скасування плати за використання ігор та цінові зміни дозволять нам продовжувати інвестувати в покращення розробки ігор для всіх, а також бути кращими партнерами. Дякуємо всім за довіру та постійну підтримку. Ми з нетерпінням чекаємо на довгі роки спільного створення чудових ігор», — підсумував Бромберг.

Нагадаємо, у вересні минулого року Unity оголосила про скандальні зміни в монетизації із запровадженням комісій за використання Runtime. Розробники розкритикували компанію за це рішення. Під тиском спільноти вона відмовилася від частини змін. А після цього Unity почала масштабну реструктуризацію з масовими скороченнями та зміною керівництва.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Замість того щоб доробити сирі фічі, вони поставили премії в мільйони менеджерам, підняли ціни, і скоротили штат розробників. Як це доведе до ладу рушій? Фіндір з зп в 3 мільйони баксів буде ECS та Input System сам розвивати? Ця компанія приречена.

Підписатись на коментарі