За ігри в Game Pass платити буде Microsoft: в Unity уточнили кілька моментів щодо нових комісій

Вчора Unity оголосила про запровадження нової комісії для розробників — її розмір прямопропорційно залежатиме від кількості встановлень гри. Комісія почне діяти з 1 січня 2024 року і стосується не всіх категорій розробників — але ці зміни вже викликали критику і хвилю запитань з боку девелоперської спільноти.

Представник Unity Марк Віттен дав інтерв’ю виданню Axios, де пояснив кілька моментів щодо нової політики.

Суть в тому, що розробники, які користуються безкоштовним планом Unity, будуть платити комісію $0,20 доларів за кожне встановлення гри. Це стосується лише тих ігор, які досягли 200 000 завантажень і заробили понад $200 000. Для планів Unity Pro й Enterprise гра має досягти 1 мільйона завантажень і $1 мільйона доларів доходу, а комісія буде меншою.

Комісія буде сплачуватися лише за перше завантаження на пристрій. Наприклад, якщо людина буде 100 разів завантажувати й видаляти гру з телефона, розробник сплачуватиме комісію лише раз. Але користувач може поставити гру на інший пристрій — і за нього комісія нарахується.

За встановлення демонстраційних версій комісія стягуватися не буде. Але її доведеться платити, якщо демоверсія є частиною завантаження, що включає повну гру. За встановлення ігор в ранньому доступі комісія буде нараховуватися.

Розробників ігор обурює, те, що їм дорого обійдеться додавання гру в сервіси підписки на кшталт Microsoft Game Pass чи у благодійні бандли. Адже тоді кількість завантажень зросте і доведеться платити комісії.

Віттен зазначив, що ігри, які продаються з благодійною метою, будуть звільнені від стягування плати. Unity обіцяє надати розробникам спосіб повідомляти Unity, що їхні ігри благодійні.

Що стосується Game Pass та інших служб підписки: плата буде стягуватися з дистриб’юторів. Тобто за встановлення гри через Game Pass платити комісію буде Microsoft.

Віттен, додав, що нову комісію доведеться платити орієнтовно 10% Unity-розробників, адже решта проєктів не відповідатиме пороговим вимогам. Однак зараз у спільноті реакція здебільшого негативна — розробники обговорюють перехід на інші рушії, а автори гри Cult of the Lamb планують видалити проєкт після запровадження комісій.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Замість того щоб покращувати сам рушій та виправляти на ньому баги, Unity вирішили доїти нас і вбити рушій.

Не дивно, бо СЕО Unity це колишній CEO Electronic Arts lol

Гг компанії, людина яка придумала цю політику ідіот, але більші ідіоти це ті хто її одобрив.

CEO Unity, дякую йому та його команді що позбавляє нас бажання працювати далі на цьому рушії

Підписатись на коментарі