Внаслідок реструктуризації збитки Unity за три місяці досягли майже $300 мільйонів

Unity опублікувала звіт за перший квартал 2024-2025 фінансового року. В ньому сказано, що чистий збиток компанії сягнув $291 мільйона. Показник зріс внаслідок активної реструктуризації, яку проводив виробник рушія.

Як написано в документі, за минулий аналогічний період збиток становив $254 мільйони. За словами представників Unity, у поточному кварталі втрати виявилися високими через використання коштів на реструктуризацію. Активні зміни в компанії обійшлися у $212 мільйонів. Без цих витрат, а також покупки конвертованих облігацій збиток становив би $141 мільйон.

Щодо загального доходу, то він склав $460 мільйонів. Показник на 8% менший, ніж за попередній аналогічний квартал. Підрозділ Create Solutions приніс $133 мільйони й продемонстрував зростання на 17%. Сюди входить однойменний рушій. Позитивна статистика обумовлена збільшенням кількості підписок на 13%, а також новими партнерствами.

При цьому основну частку доходу продовжує приносити підрозділ Grow Solutions — $294 мільйони. Однак його показники знизилися на 4%. Окремо Unity оголосила, що інструменти штучного інтелекту ставатимуть все важливішими в майбутньому. Компанія хоче інтегрувати власний набір функцій на базі ШІ під назвою Muse безпосередньо в рушій. А ще вона підтвердила повноцінний реліз Unity 6 пізніше цього року.

Нагадаємо, на початку травня ми писали, що в Unity з’явився новий виконавчий директор і президент. Цю посаду обійняв Метью Бромберг, колишній топменеджер Electronic Arts та Zynga.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Або я чогось не розумію, або не розуміє той хто писав статтю

Що саме, на вашу думку, я не зрозумів?)

Підписатись на коментарі