Unity опублікувала електронний посібник зі створення VFX-ефектів

Команда Unity опублікувала новий електронний посібник, присвячений роботі з візуальними ефектами в іграх та інших проєктах. Він називається The definitive guide to creating advanced visual effects in Unity, містить 120 сторінок тексту англійською мовою та розповсюджується безкоштовно.

У посібнику детально розповідається, як використовувати VFX-інструменти в Unity для створення різних візуальних ефектів: води та рідини, диму, вогню, вибухів, магічних спалахів тощо. За зразок в книзі взятий інструмент VFX Graph, призначений для художників і дизайнерів без (або майже без) навичок кодування.

Unity також опублікувала сцени з прикладами ефектів у Visual Effect Graph, їх можна завантажити з GitHub.

Автором посібника є Вілмер Лін (Wilmer Lin), спеціаліст з 3D і VFX, який працював над фільмами «Неймовірний Халк», «Люди Ікс: Дні минулого майбутнього» та «Хроніки Нарнії. Лев, Біла відьма та шафа». Також у створенні книги допомагали інші експерти з Unity та VFX.

Нагадаємо, раніше Unity опублікувала безкоштовну електронну книгу під назвою Unity for Technical Artists: Key Toolsets and Workflows, а також посібник з програмування патернів.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

У них і до цього була дуже крута книжка-чіткод по патернам програмування. Скачаю і цю для ознайомлення :)

Підписатись на коментарі