Майже дві третини ігрових розробників в роботі використовують ШІ. Головні тези звіту Unity Gaming Report 2024

Команда рушія Unity опублікувала звіт Unity Gaming Report за 2024 рік — щорічний аналіз того, що відбувається у сфері створення ігор. Для нього використовувалися дані, які надали користувачі рушія, а також приблизно 300 розробників, що взяли участь в окремому опитуванні.

«Сейсмічні зміни впливають на ландшафт ігрової індустрії. З одного боку, ігри мають все більший культурний вплив, ніж будь-коли. З іншого, галузь страждає від серйозних скорочень та закриття студій. Перевірені бізнес-моделі здаються хиткими в умовах змін та стагнації доходів після пандемії. Минулий рік був особливо бурхливим, оскільки високі процентні ставки змусили інвесторів вагатися, нові інструменти змінили виробничі потужності, а багато гравців залишалися зайнятими діяльністю офлайн», — йдеться у звіті.

Також в документі йде мова про п’ять трендів індустрії:

  • представники 62% студій, які опитали в рамках звіту, заявили, що вони використовують штучний інтелект у своїх робочих процесах; здебільшого мова йде про швидке прототипування та для створення концепцій;
  • студії диверсифікують свої підходи до доходів — оскільки середній дохід від покупки в додатку (IAP) на щоденного активного користувача (ARPDAU) знижується, ARPDAU від реклами в додатку (IAA) зростає; студії розширюють свій набір стратегій IAA;
  • у період з 2021 по 2023 роки кількість мультиплатформених ігор пропорційно зросла на 40%; у той час, як у 2022 році студії з обмеженими ресурсами здебільшого дотримувались стратегії випуску на одній платформі, за останні два роки вони створили на 71% більше мультиплатформенних ігор;
  • розробники віддають перевагу багатокористувацьким іграм, попри більшу складність і вартість — у 2023 році мобільні ігри з функціями мультиплеєра мали на 40,2% більше щомісячних активних користувачів (MAU), ніж ігри для одного гравця, а дохід від багатокористувацьких ігор зріс на $2,3 млрд доларів США (або ж 10%);
  • студії прагнуть продовжити термін служби IP своїх ігор, посиливши прихильність аудиторії — сервіси аналітики, які використовуються для адаптації оновлень до гравців, зросли на 44%, тоді як 27% опитаних розробників повідомили, що додають створений користувачами контент (UGC) у свої ігри;

Детальніше з кожним трендом можна ознайомитися за цим посиланням.

Нагадаємо, що на початку 2024 року Unity звільнила 1800 працівників, або приблизно 25% штату. В компанії зазначили, що це сталося «у зв’язку з реструктуризацією та переорієнтацією основного бізнесу, а також з метою позиціювання себе для довгострокового і прибуткового зростання».

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі