В Україні на 66% більше нових інді-ігор. Головне зі звіту Unity про ігрову індустрію

Unity випустила свій щорічну аналітику про властивості й тренди ігрової індустрії. В ньому зазначено, що попри економічні труднощі, розвиток креативності та інновацій в ігровій галузі триває. Розробники швидко випускають ігри та довше зберігають базу своїх гравців.

Зберігаються деякі тенденції 2021 року, як-от зростання мультиплатформних ігор і довша тривалість їхнього життя. Але індустрія суттєво змінилася за останній рік. Скажімо, у мобільних іграх кількість щоденних активних користувачів (DAU) зростає з року в рік, але внутрішньоігрові покупки роблять дедалі менше людей.

В Україні ж дедалі більше інді-розробників випускають свої ігри. За рік цей показник зріс на 66,9%.

Головні тренди останнього року в ігровій галузі

Тренд 1. Інді-розробники випускають ігри досить швидко, а розробники працюють менше годин. У 2022 році 62% інді-ігор вийшли менш ніж за рік. При цьому маленькі й середні команди стали працювати на 1,2% менше годин (що в сумі дає помітний результат). А от у великих компаніях (300+ людей) час роботи навпаки зростає.




Тренд 2. Виходить більше ігор, які призначені винятково для мобільних пристроїв. Їх випускають всі види студій, та найвищий показник у великих компаній. Там випуск винятково мобільних ігор зріс на 44% за рік.

Тренд 3. Великі студії збільшують кількість багатоплатформних ігор. У 2022-му їх виходило на 16% більше, ніж у 2021-му. Тим часом інді-студії, де працює менше за 50 людей, перейшли до випуску ігор для однієї платформи. З них 77% створюють ігри для настільних пристроїв.

Тренд 4. У мобільні ігри грають більше людей, ніж у 2021 році. Щоденна кількість активних користувачів у світі зросла на 8% для середньої гри. Водночас кількість користувачів, які купують контент в грі, впала на 2%. Unity припускає, що монетизація через перегляд реклами в іграх може бути більш актуальною, ніж покупки в грі.

При цьому і реклама, і покупки подобаються гравцям мобільних ігор більше, ніж одноразові платежі й підписки.

Тренд 5. Тривалість «життя» ігор зростає з року в рік. Студії працюють на довгострокову перспективу, подовжують актуальність мобільних ігор на 33%. Найбільші показники зростання у казино, карткових ігор та RPG. Також спостерігають вищі показники утримання гравців — і набільша популярність тут у батл-пасів.




Висновки з дослідження Unity

  • Економічний тиск добре впливатиме на винахідливість розробників.
  • Менші студії випускатимуть більше мобільних ігор рівня AAA; гравці звикають до глибоких і захопливих ігор на мобільних пристроях.
  • Зросте популярність гібридно-казуальних (hybrid-casual) ігор.
  • ШІ буде активніше брати участь у створенні ігор, зокрема в генеруванні зображень, аудіо, відео та коду.
  • Більше гравців використовуватимуть ігри як інструменти для створення контенту. І цей контент допомагатиме втримати аудиторію.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

розвиваю власний україномовний канал по розробці на Unity? Буду вдячний за підтримку
www.youtube.com/@drovss

Unity — це не весь ринок інді. Це тільки аналіз ринку тих продуктів, які випускаються на ньому. Є й інші гравці на ринку. Цікаво побачити зведену інформацію з включенням Unreal Engine та Godot :)

Це тільки аналіз ринку тих продуктів, які випускаються на ньому

Не зовсім так.
It draws on data from the more than 230,000 developers who use the Unity game development platform, and ads data spanning over 423,000 developers on multiple platforms.

Ух. Не дарма робимо теж лише для мобілок ігри і без ІАР :) Ідемо в тренді бажань гравців 🔥

Mobile game players prefers ads and IAP over fees and subscriptions.

Підписатись на коментарі