В Україні на 66% більше нових інді-ігор. Головне зі звіту Unity про ігрову індустрію
Unity випустила свій щорічну аналітику про властивості й тренди ігрової індустрії. В ньому зазначено, що попри економічні труднощі, розвиток креативності та інновацій в ігровій галузі триває. Розробники швидко випускають ігри та довше зберігають базу своїх гравців.
Зберігаються деякі тенденції 2021 року, як-от зростання мультиплатформних ігор і довша тривалість їхнього життя. Але індустрія суттєво змінилася за останній рік. Скажімо, у мобільних іграх кількість щоденних активних користувачів (DAU) зростає з року в рік, але внутрішньоігрові покупки роблять дедалі менше людей.
В Україні ж дедалі більше інді-розробників випускають свої ігри. За рік цей показник зріс на 66,9%.
Головні тренди останнього року в ігровій галузі
Тренд 1. Інді-розробники випускають ігри досить швидко, а розробники працюють менше годин. У 2022 році 62% інді-ігор вийшли менш ніж за рік. При цьому маленькі й середні команди стали працювати на 1,2% менше годин (що в сумі дає помітний результат). А от у великих компаніях (300+ людей) час роботи навпаки зростає.


Тренд 2. Виходить більше ігор, які призначені винятково для мобільних пристроїв. Їх випускають всі види студій, та найвищий показник у великих компаній. Там випуск винятково мобільних ігор зріс на 44% за рік.
Тренд 3. Великі студії збільшують кількість багатоплатформних ігор. У
Тренд 4. У мобільні ігри грають більше людей, ніж у 2021 році. Щоденна кількість активних користувачів у світі зросла на 8% для середньої гри. Водночас кількість користувачів, які купують контент в грі, впала на 2%. Unity припускає, що монетизація через перегляд реклами в іграх може бути більш актуальною, ніж покупки в грі.
При цьому і реклама, і покупки подобаються гравцям мобільних ігор більше, ніж одноразові платежі й підписки.
Тренд 5. Тривалість «життя» ігор зростає з року в рік. Студії працюють на довгострокову перспективу, подовжують актуальність мобільних ігор на 33%. Найбільші показники зростання у казино, карткових ігор та RPG. Також спостерігають вищі показники утримання гравців — і набільша популярність тут у батл-пасів.


Висновки з дослідження Unity
- Економічний тиск добре впливатиме на винахідливість розробників.
- Менші студії випускатимуть більше мобільних ігор рівня AAA; гравці звикають до глибоких і захопливих ігор на мобільних пристроях.
- Зросте популярність гібридно-казуальних (hybrid-casual) ігор.
- ШІ буде активніше брати участь у створенні ігор, зокрема в генеруванні зображень, аудіо, відео та коду.
- Більше гравців використовуватимуть ігри як інструменти для створення контенту. І цей контент допомагатиме втримати аудиторію.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів