Оголошено десять проєктів, які стали переможцями гранту Unity for Humanity у 2025 році
Щороку Unity обирає ігри, які присвячені глобальним проблемам людства, й фінансово їх винагороджує. Це відбувається в межах гранту Unity for Humanity. Переможці конкурсу отримують кошти для подальшої розробки проєктів, маркетингу та дистрибуції. У 2025 році фонд збільшили до $600 тисяч. Ці гроші розділять між десятьма іграми та додатками, які обрала Unity.
Список переможців оголошено в офіційному блозі компанії. Головною умовою для проєктів була відповідність «Цілям сталого розвитку ООН». Це універсальний заклик до дій, який направлений на боротьбу з глобальними проблемами людства. Додаткові умови для ігор-учасників Unity for Humanity — це «бачення, вплив, інклюзивність та доцільність». Нижче наведено весь перелік переможців:
- Split Studio (Бразилія) — Tekoha: A Tale Among the Stars;
- Boland Parwaz (Австралія) — Dil ba Dil;
- World Ocean Observatory (США) — World Ocean Explorer: A Virtual Immersion;
- Dopay Films (Нігерія) — Sands of Time VR;
- Jubilee Studios (США) — Small Talk ASL;
- Benvision (США) — Benvision: Melody Meets Mobility;
- Cure Bionics (Туніс) — Prosthetics Beyond Borders;
- XR Ireland (Ірландія) — ImmErgenSim;
- Rephobia Limited (Північна Ірландія) — Rephobia;
- EmPRISE Lab, Cornell University (США) — RCareWorld.
Jubilee Studios отримала найбільше голосів у фінальному раунді за свій додаток Small Talk ASL, який допомагає вивчити офіційну американську мову жестів. Ця ж команда здобула приз судівських симпатій.
У
Ще три проєкти не потрапили до списку переможців, але отримали почесну згадку. Це конструктор коралових рифів Life Below, багатокористувацька гра для реабілітації після інсульту ReelConnect та платформер Sami для покращення психічного здоров’я.
Нагадаємо, раніше ми писали, що Ubisoft випустила у вільному доступі інструмент Chroma. Він дозволяє адаптувати гру для людей з різними видами дальтонізму.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів