Команда Unity випустила свій перший посібник з анімації

Команда рушія Unity випустила перший гайд для рушія по анімації. Як зазначають в компанії, посібник дозволить аніматорам та технічним художникам поглибити розуміння функцій анімації в рушії.

"Анімація є однією з найважливіших частин створення гри. Речі повинні рухатися, а персонажі реагувати на навколишнє середовище з нюансами й деталями. Кожен жест і рух, як-от приземлення на нерівну підлогу або персонаж, який тягнеться й хапає предмет, сприяє зануренню, — зазначають в Unity.

Завантажити посібник можна за цим посиланням, а серед основних тем, яких він торкається:

  • імпорт анімацій в Unity з бібліотек руху, Autodesk Maya та Blender;
  • нюанси роботи з файлами FBX;
  • експорт анімацій, експортер FBX та Unity Recorder;
  • загальний тип анімації, контролер, налаштування, шари, дерева змішування та контролер символів;
  • ярлики, анімація інтерфейсу користувача та події;
  • гуманоїдний тип анімації;
  • система Timeline для анімованих роликів, ключових кадрів, типів треків і послідовностей;
  • AI-навігація;
  • 2D-анімація, PSD-Importer, ригінг тощо.

Нагадаємо, нещодавно команда Epic Games випустила The Game Animation Sample Project. Це база даних, що містить понад 500 анімацій ААА-рівня для рушія Unreal Engine. Їх можна безкоштовно завантажити разом з повністю функціональним персонажем та анімаційними блюпринтами.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Пройшло 19 років, нарешті перший офіційний посібник з анімацій зʼявився

Підписатись на коментарі