Команда Unity випустила свій перший посібник з анімації
Команда рушія Unity випустила перший гайд для рушія по анімації. Як зазначають в компанії, посібник дозволить аніматорам та технічним художникам поглибити розуміння функцій анімації в рушії.
"Анімація є однією з найважливіших частин створення гри. Речі повинні рухатися, а персонажі реагувати на навколишнє середовище з нюансами й деталями. Кожен жест і рух, як-от приземлення на нерівну підлогу або персонаж, який тягнеться й хапає предмет, сприяє зануренню, — зазначають в Unity.
Завантажити посібник можна за цим посиланням, а серед основних тем, яких він торкається:
- імпорт анімацій в Unity з бібліотек руху, Autodesk Maya та Blender;
- нюанси роботи з файлами FBX;
- експорт анімацій, експортер FBX та Unity Recorder;
- загальний тип анімації, контролер, налаштування, шари, дерева змішування та контролер символів;
- ярлики, анімація інтерфейсу користувача та події;
- гуманоїдний тип анімації;
- система Timeline для анімованих роликів, ключових кадрів, типів треків і послідовностей;
- AI-навігація;
- 2D-анімація, PSD-Importer, ригінг тощо.
Нагадаємо, нещодавно команда Epic Games випустила The Game Animation Sample Project. Це база даних, що містить понад 500 анімацій ААА-рівня для рушія Unreal Engine. Їх можна безкоштовно завантажити разом з повністю функціональним персонажем та анімаційними блюпринтами.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів