Вийшла оновлена сцена з палацом Спонца для Unity-розробників

Палац Спонца — це реальна локація у місті у хорватському місті Дубровник, а ще це універсальна 3D-сцена, яка часто використовується розробниками для візуалізації та тестування глобального освітлення. Зокрема нею послуговуються команди Unity для перевірки та тестування нових функцій.


Для чого і як оновили сцену

Оригінальну версію цього 3D-середовища створив на початку 2000-х років Френк Мейнл із Crytek. Але з того часу технології удосконалилися, й сцена з палацом стала не сумісною з останніми стандартами візуалізації, зокрема з PBR-рендерингом.

Тож Technical Artist Unity Крістіонас Яльніоніс оновив сцену, зокрема:

  • зробив всі текстури й матеріали сумісними за стандартами PBR;
  • додав сумісність з High Definition, Universal і Built-in Render пайплайнами;
  • зробив освітлення та експозицію правильними з погляду фізики;
  • запік глобальне освітлення за допомогою Progressive Lightmapper.


Детальніше оновлення описані у блозі Unity. Завантажити оновлену сцену з палацом Спонца можна на GitHub.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі