Unity і Microsoft оголосили про партнерство. Розвиватимуть хмарні рішення та ігри для Windows й Xbox

Команда Unity оголосила про співпрацю з Microsoft Azure. Це дозволить компанії перенести сервіси Unity Create Solutions у хмару та розвинути свою хмарну інфраструктуру для ігор. Також Microsoft і Unity об’єднаються для легшого створення та розповсюдження ігор на платформах Windows і Xbox.

«В Unity вже є чимало інструментів і сервісів на базі хмарних технологій: Unity Game Services, Parsec, DevOps, Wētā Digital, Digital Twins тощо. Багато наших інструментів також активно використовуються в хмарних робочих процесах — від PIXYZ до Unity Headless Rendering. Завдяки цьому партнерству ще більше наших інструментів буде перейдуть у хмару і допоможуть працювати командам у всьому світі», — зазначає компанія.

Наприклад, Unity має DevOps-продукти на кшталт Plastic SCM чи Cloud Build, що допомагають прискорити цикли ітерацій і швидше знаходити помилки. Завдяки хмарі сховище у Cloud Build збільшилось з 25 ГБ до 40 ГБ, а Plastic SCM оновився користувацький інтерфейс. З Microsoft Azure ці сервіси продовжать масштабувати для дедалі складніших і більших проєктів.

«Партнерство між Microsoft і Unity також полегшить розробникам ігор на Unity охоплення гравців на Windows і Xbox і допоможе відкрити нові можливості», — зазначає Microsoft.

Також у Microsoft Azure переносять 3D-сервіси Wētā Digital та художню технологію Ziva, що створює реалістичних цифрових персонажів для фільмів, ігор та інших проєктів. Раніше Unity заявляла, що купила Weta Digital та Ziva Dynamics для того, аби зробити художні інструменти доступнішими для авторів контенту.

Читайте також:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі