Unity випустила в ранньому доступі набір ШІ-інструментів Muse для генерації текстур та спрайтів
На конференції Unite у Сан-Франциско Unity оголосила про вихід у ранньому доступі Muse — набору ШІ-інструментів. Він буде розповсюджуватися за підпискою вартістю $30 на місяць.
Поки що утиліти на базі штучного інтелекту від компанії можна застосовувати для двох цілей: генерації текстур та спрайтів. Проте надалі Unity планує реалізувати можливість створювати анімації та код за допомогою Muse.
Набір ШІ-інструментів також поставляється з функцією Sentis, яка знаходиться на стадії бета-версії. Вона «дозволяє розробникам вводити складні моделі даних штучного інтелекту в Unity Runtime для створення нового ігрового досвіду та можливостей». Тобто це щось на кшталт BYO-моделі (Build Your Own) з певним набором функцій. А наступного року в Muse додадуть генерацію анімацій та поведінкових факторів.
Unity підкреслила, що довго працювала над тим, щоб Muse видавав оригінальний результат. Компанія намагається уникнути будь-яких потенційних судових позовів через незаконне використання чужої унікальної власності.
«Для того, щоб забезпечити корисні результати, які є безпечними, відповідальними та поважають авторські права інших творців, ми кинули виклик собі, застосувавши інноваційні методи навчання моделей штучного інтелекту, які забезпечують генерацію спрайтів та текстур у Muse», — заявили в Unity.
Як сказано в офіційній публікації, для реалізації ШІ використовувалася власна модель, яка була навчена на ліцензованих зображеннях, що належать компанії. Щоправда, в процесі все ж застосовувалася Stable Diffusion для створення ширшого набору даних на основі відібраних матеріалів.
Нагадаємо, нещодавно Unity випустила звіт за другий квартал
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів