«Хочемо зробити авторів контенту супергероями»: Unity купує Ziva Dynamics та її ключову технологію створення персонажів
Unity оголосила, що купує компанію Ziva Dynamics та її ключову технологію для генерування фотореалістичних персонажів. В такий спосіб компанія хоче зробити створення цифрових персонажів більш доступним для розробників.
Unity пише, що купувала й інші компанії — Weta Digital Пітера Джексона, SpeedTree, SyncSketch, Pixyz і RestAR — теж заради технологій, що дозволяють художникам реалізувати свої ідеї легше, швидше і дешевше.
«Ми хочемо зробити авторів контенту супергероями й надаватимемо їм інструменти та сервіси, що допоможуть це втілити», — пише команда Unity у блозі.
Ziva Dynamics була створена у 2015 році Джеймсом Джейкобсом, Джернеєм Барбіком та Крісом Годсолом. Технології компанії застосовуються в популярних іграх (як от Marvel’s Spider: Miles Morales чи Senua’s Saga: Hellblade II) та фільмах («Ґодзілла проти Конга», «Джуманджі: Наступний рівень»).
Для наочності Unity опублікувала відео, де про цю угоду між компаніями розповідає Емма, цифрова людина, створена у Ziva Dynamics. Цифрова модель тренувалась на 30 терабайтах унікальних 4D-даних і може відтворювати понад 72 000 виразів обличчя. Unity обіцяє незабаром зробити цю технологію доступною для художників і розробників.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів