VFX, workflows для мультиплеєра та покращення роботи з GPU. Вийшло масштабне оновлення Unity 6

Unity випустила масштабне оновлення Unity 6 для свого рушія. Воно покращило багато аспектів — візуальні ефекти, роботу над мультиплеєром, застосування штучного інтелекту та інше. А ще апдейт повпливав на зміни в політиці підтримки рушія.

Про всі нововведення Unity написала на офіційному сайті. Одне з основних покращень стосується реалізації комплексних багатокористувацьких workflows, які повинні прискорити та полегшити створення мультиплеєрних проєктів. Розробники заявили, що тепер розгортання, ітерації та інтеграція онлайн-компонента на Unity буде швидкою та надійнішою. А ще нові інструменти дозволять орієнтуватися на мобільні веб-платформи.

Інші важливі нововведення в Unity 6

  • Масштабовані візуальні ефекти, які використовують останні досягнення в рендерингу, освітленні та VFX.
  • За допомогою Sentis можна впроваджувати штучний інтелект у середовище виконання Unity та динамічно з ним взаємодіяти.
  • Покращено можливості профілювання та набір інструментів UI Toolkit, оновлено ProBuilder і Cinemachine. Все це направлено на забезпечення більш плавного та інтуїтивного робочого процесу.
  • Вдосконалено такі графічні функції як GPU Resident Drawer і Render Graph для Universal Render Pipeline (URP). Це дозволило зняти частину робочого навантаження з центрального процесора та перенести її на GPU. Завдяки цьому продуктивність CPU зросла в чотири рази.

Демонстрацією можливостей Unity 6 став кінематографічний ролик Time Ghost, створений на рушієві. Він вийшов минулого місяця й вразив аудиторію візуалом.

Після «шістки» Unity вирішила змінити фундаментальний підхід до випуску оновлень. У цей реліз компанія вклала багато продуктових та інженерних ресурсів. Тому його підтримуватимуть ще як мінімум два роки після виходу наступного великого апдейту.

А в найближчому майбутньому Unity випускатиме патчі, виправлення помилок та оновлення, які розвиватимуть концепцію Unity 6. Перше з таких з підзаголовком 6.1 з’явиться у квітні 2025 року.

Нагадаємо, раніше ми писали, як генеральний директор Epic Games Тім Свіні розповів про дві особливості майбутнього рушія Unreal Engine 6. В UE6 поєднають високоякісні інструменти розробки з простотою Unreal Editor.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі