Рендеринг, освітлення та підтримка WebGPU. Відбувся реліз Unity 6 Preview
Unity випустила попередню версію оновлення Unity 6. Реліз включає багато покращень в різних напрямках. Частина з них вже була доступна у попередніх апгрейдах рушія.
Що нового у Unity 6 Preview
- Підвищення продуктивності рендерингу. Інструменти на кшталт Universal Render Pipeline (URP) та High Definition Render Pipeline (HDRP) отримали покращення продуктивності на
30-50%. Додали новий GPU Resident Drawer для ефективнішого рендерингу без необхідності складних оптимізацій. З’явився свіжий Render Graph API, який дозволяє доповнити пайплайн власними методиками. - Покращення освітлення. Додали Adaptive Probe Volumes (APV) — новий спосіб побудови глобального освітлення в Unity, який дозволяє оптимізувати час створення та ітерацій об’єктів, освітлених Light Probe. Інструмент Leverage the Probe Adjustment Volumes допоможе налаштувати свій APV-вміст і виправити ситуації з витоками світла. А C# Light Probe Baking API призначений для контролю за кількістю зондів, які запікаються за раз.
- У HDRP покращили рендеринг неба на заході та сході сонця. Реалізували також підтримку озонового шару та атмосферного розсіювання, що доповнює туман на великих відстанях. А ще підтягнули відображення води завдяки підтримці підводного об’ємного туману, який створює об’ємні світлові шахти.
- Оптимізували рендеринг рослинності в SpeedTree для URP і HDRP, використовуючи новий GPU Resident Drawer.
«Для VFX-художників ми покращили інструментарій і підтримку URP, щоб ви могли ефективно працювати на більшій кількості платформ. Інструменти профілювання VFX Graph дають змогу VFX-художнику знайти, що можна оптимізувати в графіці, отримуючи зворотний зв’язок про пам’ять і продуктивність, щоб налаштувати певні ефекти та максимізувати продуктивність», — розповіли в Unity.
- У меню використання Shader Graph додали нові редаговані комбінації клавіш, колірний режим теплової карти для швидкого визначення найбільш ресурсомістких вузлів графіки та швидке скасування/повторення дій.
- Нововведення для більшої зручності. Реалізували нову функцію «Профілі збірки» для ефективнішого і гнучкішого керування ними. Воно дозволяє налаштовувати параметри збірок, додавати списки сцен, встановити власні визначення сценаріїв для профілів тощо. А ще додали браузер платформ, який показує всі платформи з підтримкою Unity. Для кожної з них можна створити окремий профіль.
- З’явилася підтримка браузерів Android та iOS. Свої ігри можна вбудовувати у вебверсію нативного додатка або використовувати шаблон вебдодатків. Для кращого налаштування вебігор оновили інструментарій Emscripten 3.1.38.
- Впроваджено експериментальну підтримку бекенду WebGPU, на який робить ставку компанія.
«Графічний бекенд Unity для DirectX 12 повністю готовий до виробництва і доступний для використання на платформах Windows, що підтримують DX12. Цій зміні передувала ціла низка покращень стабільності та продуктивності рендерингу. Використовуючи DX12, редактори та гравці Unity можуть отримати значне покращення продуктивності процесора завдяки використанню розділених графічних завдань. Очікується, що приріст продуктивності буде масштабуватися залежно від складності сцени та кількості поданих запитів промальовування», — сказано в описі.
- Два нових пакети Microsoft GDK доступні в Unity 6 Preview. Вони спрощують розробку для ігрових платформ Microsoft, таких як Windows та Xbox.
- Додали новий Microsoft GDK API та Microsoft GDK Tools в Unity Package Manager
- Реалізували підтримку стабілізації зображення на ARCore, а також покращили підтримку платформ змішаної реальності, таких як Meta Quest.
- Покращення в XR Interaction Toolkit 3.0 (XRI). Створили новий інтерактор Near-Far Interactor, який забезпечує більшу гнучкість і модульність, а ще поліпшили обробку даних.
- Пакет XR Hands дозволяє реалізувати власні жести рук, а також поширені жести OpenXR.
- Випустили Multiplayer Play Mode, який дозволяє тестувати багатокористувацьку функціональність в окремих процесах, не виходячи з редактора Unity.
- Інструмент Multiplayer Tools оновили до версії 2.1.0, додавши до нього Network Scene Visualization як спосіб візуального налагодження.
- Покращили роботу з Netcode for Entities, додавши підтримку GameObjects для відображення налагоджувальних обмежувачів
«Experimental Multiplayer Services SDK — це універсальне рішення для додавання багатокористувацьких елементів до гри, розробленої в Unity 6 Preview. Працюючи на основі Unity Gaming Services (UGS), воно об’єднує можливості таких сервісів як Relay і Lobby в єдину нову систему «Сесії», щоб допомогти вам швидко визначити, як групи гравців можуть об’єднуватися разом. Experimental Multiplayer Services SDK 0.4.0 дозволяє створювати однорангові (P2P) сесії, надаючи гравцям кілька способів приєднатися до цих сесій, наприклад, за допомогою коду приєднання, перегляду списку активних сесій та «швидкого приєднання», — додали в Unity.
- Тепер можна миттєво знаходити готові моделі ШІ для Unity Sentis, щоб забезпечити легку інтеграцію. Цього вдалося досягнути завдяки партнерству з Hugging Face, найбільшим хабом ШІ-моделей у світі.
Нагадаємо, раніше ми писали, яке керівники Unity ділилися думками про WebGPU. Вони вважають, що браузерні ігри можуть знову стати привабливим ринком для розробників.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів