×

Вийшла бета-версія Unity 2022.1. Її вже можна завантажити

Опублікована загальнодоступна Unity 2022.1.0b1, яку вже можна завантажити (хоч і не рекомендується використовувати для продакшену). У цьому випуску додали понад 2000 виправлень і 600 нових функцій та змін. Поглянемо на ключові оновлення.

Прискорення ітерації

Розробники у кожному випуску намагаються оптимізувати продуктивність редактора Unity. Цього разу вони зосередились на швидкості збереження сцен, ініціалізації пакетів та оптимізації багатопотоковості. Прискорилась прокрутка та вибір об’єктів, попередній перегляд текстур і багаторазовий вибір GameObjects.Також планується пришвидшити візуалізацію змін в редакторі після введення коду.

Пришвидшення імпорту невеликих файлів може сягати 60%. Операції скасування з великими масивами тепер виконуються до 100 разів швидше.

Поліпшена робота з редактором

В Unity 2022.1 є візуалізовані пошукові запити, щоб шукати потрібні елементи в проєкті було легше. Також з’явилась кнопка скасування у вікні запуску проєкту, а у shortcut-диспетчері ярликів можна визначати пріоритет контекстних ярликів.


Оптимізована робота з менеджером пакетів: можна вибрати конфігурацію та налаштування кешу, а ще одразу обрати кілька пакетів, які треба додати, оновити або видалити з вікна менеджера. Усі пакети Unity тепер верифікуються під час додавання в проєкт. Також доданий експериментальний пакет Dependency Viewer, який показує залежності у проєктах.

Розширення редактора

Поліпшений UI Toolkit: додалось більше UI-віджетів, можна програмно малювати кастомні фігури і писати Property Drawers. Новий фреймворк для створення сплайнів тепер доступний як передрелізний пакет. У ньому можна розширювати функціональні можливості та створювати спеціальні компоненти (наприклад, для генерування річок чи доріг). Також для сплайнів створили нові режими редагування.

Профілювання та швидкодія під час виконання

Frame Timing Manager тепер працює в редакторі, підтримує всі платформи та надає більше інформації про синхронізацію кадрів. Пакет System Metrics Mali відкриває доступ до низькорівневих системних і апаратних показників продуктивності на мобільних пристроях (тож їх можна профілювати й коригувати під час виконання). Також в Unity 2022.1 пришвидшили ініціалізацію та виконання графів Visual Scripting.

Netcode

У бібліотеці Netcode for GameObjects з’явилось більше функцій, які полегшують розробку невеликих кооперативних ігор з помірним темпом. Також додалась підтримка нового Relay Service, покращення для Unity Transport та новий інструмент мережевого профілювання. Як навчальний зразок розробники пропонують гру Boss Room, кооперативну багатокористувацьку RPG.

Технічні вдосконалення для художньої роботи

Додались варіанти матеріалів для створення шаблонів або префабів. Можна використати базовий шаблон і створити варіанти, які матимуть спільні властивості з матеріалом шаблону, і перевизначають лише властивості, що відрізняються. Зміни в матеріалі шаблона будуть автоматично показуватись і в шаблоні варіанту (також можна заблокувати певні зміни властивостей).


Visual Effect Graph тепер має декілька режимів сортування частинок і підтримку multiview-редагування. Користувачі отримали більше контролю над імпортом текстур.

Оптимізації для 2D

2D PSD Importer тепер підтримує імпорт файлів із розширенням PSD (при цьому можна вибрати, які шари треба імпортувати). До того ж розробники пропонують набір API для налаштувань імпорту PSD Importer.


У пакеті 2D Animation 8.0 впорядкували ключові кадри Sprite Swap у вікні анімації; якість анімації покращилась, а у редактор скінів додався інструмент Character Pivot.

Щоб уникати занадто тонких чи маленьких багатокутників у 2D-фізиці, розробники додали теселяцію Делоне, яка до того ж створює менше багатокутників для покриття тієї ж площі.


Оновлення інструментів віртуальної камери й таймлайну

Тепер можна змінювати обмежувальні властивості на Cinemachine Virtual Cameras через накладання сцен і спеціальних обробників сцен (а не покладатися на поля властивостей в інспекторі). Можна налаштувати поле зору, площину відсікання та зміщення одразу в режимі перегляду сцени.

Також додалась синхронізація таймкоду для записів в реальному часі, щоб синхронізувати сумісні пристрої, підключені до Unity Editor. У таймлайні додалась можливість відтворення кожного кадру.

Щоб заохотити користувачів надсилати звіти про помилки у бета-версії Unity 2022.1, розробники оголосили розіграш навушників Sony за 349 доларів. Звіти можна надсилати до 6 березня 2022 року (деталі можна дізнатися у правилах розіграшу).

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі