Кількість працівників Ulysses Graphics за минулий рік зросла на 5%, а цього року компанія планує вирости мінімум на 30%
Минулого тижня ми розповідали, з чим довелося стикнутися українським геймдев-компаніями та фахівцям. Цього разу з підсумками 2022 року з нами поділилася українська компанія Ulysses Graphics.
За словами її представників, головним викликом 2022 року була необхідність оперативної зміни формату співробітництва на віддалений — це стало необхідністю для всього колективу, а не тільки для тих, хто бажав працювати з дому.
«Втім, для Ulysses Graphics ніколи не було нормою скорочення команди чи проєктів. Минулий рік не став винятком. Натомість приріст колективу у 2022 становив близько 5%. Плани на 2023 рік — вирости мінімум на 30%. Звісно, реалізація деяких ідей зараз на паузі. Проте, ми продовжуємо генерувати нові задуми, бо впевнені у нашій перемозі та в тому, що далі буде тільки краще», — зазначають в компанії.
Поділилася також компанія тим, як в умовах війни працює з партнерами та клієнтами. Наприклад, один з провідних замовників, компанія Sharkmob, прихистила у Швеції співробітників, які мали змогу та бажання виїхати з країни на час війни. Компанія працевлаштувала їх у себе в студії та допомогла з пошуком житла, а також компенсацією витрат на нього.
«Ми продовжуємо отримувати листи від партнерів з підтримкою та турботою про нашу команду. Ми дуже цінуємо це та пишаємося співпрацею з найвидатнішими розробниками: Sharkmob, Activision, Crystal Dynamics тощо. Окрім того, нашу компанію, як і інші, не оминув призов до лав Збройних Сил України та ТРО. Щомісячна компенсація наших колег, які боронять спільну свободу, збережена у повному обсязі», — додають в компанії.
Що ж стосовно 2023 року, то на думку представників компанії, треба зосередитись на донатах для українських захисників і захисниць. При цьому головним трендом має стати «велика кількість надмотивованих джуніор-спеціалістів», які, зокрема, через війну були змушені швидко перекваліфіковуватись.
«Окрім співпраці з досвідченими спеціалістами, яких значна кількість, наша мета шукати та розвивати цих талановитих людей, зруйнувавши застарілий міф, що для роботи над ААА-проєктами в Україні треба мати купу років досвіду у геймдеві. Ми намагаємось показувати це на практиці та дуже задоволені результатом взаємовигідної співпраці з джуніор-спеціалістами. Вже через півроку-рік, джуніори стають конкурентоздатними спеціалістами на ринку. І це при середньому відсотку проходження випробувального понад 95%», — зазначають в Ulysses Graphics.
Також компанія вважає за потрібне «підняти питання співпраці українських компаній зі спеціалістами, які сплачують податки до країн агресорів». На думку UG, це неприпустимо.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів