Кількість працівників Ulysses Graphics за минулий рік зросла на 5%, а цього року компанія планує вирости мінімум на 30%

Минулого тижня ми розповідали, з чим довелося стикнутися українським геймдев-компаніями та фахівцям. Цього разу з підсумками 2022 року з нами поділилася українська компанія Ulysses Graphics.

За словами її представників, головним викликом 2022 року була необхідність оперативної зміни формату співробітництва на віддалений — це стало необхідністю для всього колективу, а не тільки для тих, хто бажав працювати з дому.

«Втім, для Ulysses Graphics ніколи не було нормою скорочення команди чи проєктів. Минулий рік не став винятком. Натомість приріст колективу у 2022 становив близько 5%. Плани на 2023 рік — вирости мінімум на 30%. Звісно, реалізація деяких ідей зараз на паузі. Проте, ми продовжуємо генерувати нові задуми, бо впевнені у нашій перемозі та в тому, що далі буде тільки краще», — зазначають в компанії.

Поділилася також компанія тим, як в умовах війни працює з партнерами та клієнтами. Наприклад, один з провідних замовників, компанія Sharkmob, прихистила у Швеції співробітників, які мали змогу та бажання виїхати з країни на час війни. Компанія працевлаштувала їх у себе в студії та допомогла з пошуком житла, а також компенсацією витрат на нього.

«Ми продовжуємо отримувати листи від партнерів з підтримкою та турботою про нашу команду. Ми дуже цінуємо це та пишаємося співпрацею з найвидатнішими розробниками: Sharkmob, Activision, Crystal Dynamics тощо. Окрім того, нашу компанію, як і інші, не оминув призов до лав Збройних Сил України та ТРО. Щомісячна компенсація наших колег, які боронять спільну свободу, збережена у повному обсязі», — додають в компанії.

Що ж стосовно 2023 року, то на думку представників компанії, треба зосередитись на донатах для українських захисників і захисниць. При цьому головним трендом має стати «велика кількість надмотивованих джуніор-спеціалістів», які, зокрема, через війну були змушені швидко перекваліфіковуватись.

«Окрім співпраці з досвідченими спеціалістами, яких значна кількість, наша мета шукати та розвивати цих талановитих людей, зруйнувавши застарілий міф, що для роботи над ААА-проєктами в Україні треба мати купу років досвіду у геймдеві. Ми намагаємось показувати це на практиці та дуже задоволені результатом взаємовигідної співпраці з джуніор-спеціалістами. Вже через півроку-рік, джуніори стають конкурентоздатними спеціалістами на ринку. І це при середньому відсотку проходження випробувального понад 95%», — зазначають в Ulysses Graphics.

Також компанія вважає за потрібне «підняти питання співпраці українських компаній зі спеціалістами, які сплачують податки до країн агресорів». На думку UG, це неприпустимо.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі